(Ook voor verdere persoonlijke vragen verwijs ik naar mijn pb
)Afgelopen weekend heb ik mijn eerste wedstrijd gereden. Dit was zowel voor mij als mijn paard voor het eerst.
Ik had tot voor kort nooit van TREC gehoord, totdat een medebokker er over begon. Zij had een les gehad bij http://www.trec-lessen.tk. (voor een ieder die wil weten wat trec is: dat staat ook op die site omschreven. Daarbij kan ik iedereen aanraden een les/cursus te volgen. Heel leerzaam en vooral gezellig en leuk
)Dit was haar erg goed bevallen en ze wilde ook de cursus gaan doen, Het klonk zo leuk, dat ik dat ook wel wilde
En die cursus beviel mij ZO enorm goed dat ik ook wel een keer een wedstrijd wilde proberen... Dit werd erg aangemoedigd
en dus een maand later had ik ineens een wedstrijd....Jolanda Scheepen van http://www.fotoscheepen.nl heeft mooie foto`s gemaakt welke ik mocht gebruiken om een mooi verslagje voor jullie te plaatsen

Het begon al goed... Ik kreeg nummer 13 als startgetal... past wel bij me
de eerste dag was de POR. Hier aan de start...
en de MA... t was de bedoeling dat we hier galoppeerde, maar dat vond mijn paard onzin

en terug in zo snel mogelijke stap
de 2e dag de PTV...
laaghangende takken... alleen de taken waren nog wat verder weg

hier waren ze wel
en we kunnen wel galop hoor
alleen bij de MA niet 
was t bij springen ook dat de achterhand er goed onder moest?
(Mijn paard vond het wel welletjes om iedere keer te springen en wilde dus na 3 springhindernissen goed te hebben genomen de laatste liever ontwijken. Ik hield dat tegen, en stuurde haar er nog net overheen. Ze had niet door dat ze er niet overheen kon lopen (mijn paard is liever lui dan moe) en moest dus op t allerlaatste moment nog gaan springen
)netjes over t bruggetje

labirint
even wachten tot de hindernis gemaakt is... de vorige had em kapot getrokken

en klaar met de laatste: het hek. even lekker belonen

en dan met de prijsuitreiking...
we waren 3e. alleen paard was al thuis, dus mocht een paard lenen van gilbey
ze had een beetje een eigen willetje, waar ik enorm om kon lachen... 
Ook heb ik nog een prijs gekregen voor mijn moed. Een waardebon voor een foto-vergroting van 20x30 cm van Jolanda Scheepen. Dus ik kan kiezen uit 1 van bovenstaande foto`s

Veel succes met kiezen!