SusanW is meegegaan voor de gezelligheid en natuurlijk had ze haar camera mee

Piecon heeft ons rustig alle hindernissen laten nemen die zij daar hebben staan, en legde bij elke hindernis ook de regels/puntentelling uit plus dat ze natuurlijk mega veel tips en rijtechnisch hulp gegeven heeft waar dat nodig was.
Jeddah en ik hebben er ONWIJS veel aan gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar

Klaar ervoor Jeddah?

Eerst lekker in stap, draf en galop door de smalle corridor gegaan, dat ging prima, hadden we ook aleens geoefend, al moeten we nog wel oefenen met wat "vreemde" dingen er naast als planten enz. SusanW bood al aan dat ik dat bij haar in de bak oefenen mag

Daarna hebben we daaruit ook aan de achterwaarts gewerkt, Jeddah ging heel snel en druk achterwaarts (doordat ik ook te druk deed

Daarna mochten we over de brug, das best een makkie, met al die (Endurance) kilometers kent ze het concept "brug" wel

Na de brug zijn we aan de laaghangende takken gegaan!

Check hoe Piecon meebukt

Toen moesten we vanuit draf en ook galop, dit kleine hindernisje nemen. Voor Jed echt heel goed, want ze doet het leifst heeeeeel veel energie steken in het omzeilen van sprongen

Daarna de Poort, ook dat ging op zich goed, maar na meer uitleg hoe mijn handen en teugels te houden, ging het gewoon nog makkelijker

Vandaar naar de slalom, ik wilde dat gelijk in galop doen, ik vond dat Jeddah lenig en aan de hulpen genoeg moest zijn. Dat was ze ook

Na de slalom moesten we, heeeeel spannend, gaan "springen"! En als Jeddah ergens wel een hekel aan heeft

Dus eerst in Stap

Later in Galop!

Wat een sprong!

Nou en daarna mochten we ook nog de op en afsprong doen. Ik heb nooit echt geleerd hoe dat moet en vind dat best spannend. maar nu ik weet dat zolang ik gewoon recht blijf kijken, ik vanzelf in balans blijf en Jeddah haar gang wel gaat!

Wie weet volgende keer deze springen?

Piecon, bedankt voor de reuze leerzame les en de gezelligheid, SusanW, ONWIJS bedankt voor het vastleggen van deze SUPER dag!!