Ik train dit paard verder dus niet, dit was enkel zodat ik voor de springwedstrijd een keer kon springen met Pebbels.
De crossles verliep niet heel soepeltjes, maar daarvoor was het mijn 1e keer, toch?
Pebbels ging achter andere paarden aan, en voor mij was er echt geen houden aan. Het is mij niet gelukt om haar de waterbak in te krijgen. Ik ben er ook achter gekomen dat je voor cross wel degelijk een goede conditie nodig hebt
. Verder ben ik best tevreden, en heb ik nu hele erge spierpijn.Ik wil Danielle (moyra) ontzettend bedanken voor de foto's, en dat ze me dit aanbod heeft gedaan.
1. Volgens mij was dit de 1e sprong die vast gelegt is, je kan aan mijn hoofd zien dat ik het behoorlijk eng vond.

2. Ik vind dat dit er al beter uitziet.

3. Dit is een typisch beeld van, ze ging achter andere paarden aan, en ik hield het niet.

4. Tussendoor even stappen.
5. Hier zou ze haar benen wat verder mogen optillen, maar ik had haar volgens mij onbewust tegengewerkt, omdat ik tegen dit hekje ook opzag..

6. Jammer van me ellebogen, voorderest vind ik dit een héel mooi plaatje.

7. En rustig stappen..
Als laatste.. Hier zie je héel goed dat ik echt kapot was haha.
.
, zo zat ik er ook op, ik vond het eng 

Ik kan ook niet iedereen er op zetten om een crossles/wedstrijd te rijden, maar van jou wist ik wel dat je het kon
Ze word altijd zo lekker heet van het springen en dat heeft ze je duidelijk laten merken.
.
)
Jullie komen er in iedergeval nog overheen, en vind het er voor de eerste keer écht netjes uitzien