[SGW] Bianca en Rebecca Castenray en Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Bianca en Rebecca Castenray en Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 15:29

Oke ik hoop dat ik het allemaal goed ga doen.. Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Ik hoop dat ik niet op mijn kop krijg .... Bloos ... Haha! , want ik weet niet of de filmpjes wel gaan werken, maar probeer het maar.

Maar hier wat fotootjes van mij en Rebecca op Castenray en Renswoude.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bianca1980

Re: Bianca en Rebecca Castenray en Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 15:37

zie net dat bij het aanklikken van 1 filmpje je dus gelijk in mijn hele album komt van photobucket, is wel iets om rekening mee te houden dus... Haha! ....Youtube is dan eigenlijk beter ???
Het zwemfilmpje kan ik dus niet plaatsen want die is 388 MB, weet niet hoe je zoiets verkleind en je kan maar tot 100 MB uploaden op bucket.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:42

ik zie ze allebei gewoon ziet er erg goed uit hoor veder heb ik niet echt commentaar

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:48

Ziet er leuk uit Bianca!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:56

bianca1980 schreef:
zie net dat bij het aanklikken van 1 filmpje je dus gelijk in mijn hele album komt van photobucket, is wel iets om rekening mee te houden dus... Haha! ....Youtube is dan eigenlijk beter ???
Het zwemfilmpje kan ik dus niet plaatsen want die is 388 MB, weet niet hoe je zoiets verkleind en je kan maar tot 100 MB uploaden op bucket.

Bij photobucket moet je je album dan even op private zetten dan kan iedereen alleen dat gene zien waarvan jij de link zet, willen ze de rest zo ook zien dan hebben ze een wachtwoord van jou nodig Knipoog

Verder echt gave kleuren hebben jullie. Vind alleen die frumeltjes in de manen wat minder.
Paard en jij hebben een netjese springtechniek Ja

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 18:53

Maysie schreef:

Bij photobucket moet je je album dan even op private zetten dan kan iedereen alleen dat gene zien waarvan jij de link zet, willen ze de rest zo ook zien dan hebben ze een wachtwoord van jou nodig Knipoog

Verder echt gave kleuren hebben jullie. Vind alleen die frumeltjes in de manen wat minder.
Paard en jij hebben een netjese springtechniek Ja[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey bedankt dat zal ik nog eens even nakijken dan in bucket OK dan! zijn de eerste paar foto's maar toch ....straks staan er meer.

Mijn paard heeft lange manen dus ik moet 4 vlechten maken om er niet in vast te zitten met springen, en om dan maar gelijk in de crosskleuren te blijven vlecht ik het idd met lint mee. Maar daar heeft een ieder natuurlijk zijn smaak in. Knipoog

bedankt voor je compliment. Bloos

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:08

Wat is je nieuwe sponsorset gaaf! Lachen
Hij was toch gesponsord he ?

marie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:44

zie er goed uit en je outfit ik erg leuk Pling

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:03

JA de outfit is gesponsord !!!!!.... Wel leuk, heb er ook een hele mooie deken bij voor in de trailer etc. Ik had voorheen gewoon een geel Ankydekje en een gele trui van 5 euro bij de Gamma.. Haha! Haha! dit staat toch wel wat chiquer.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 10:49

dat filmpje van de waterbak ziet er super soepel uit Haha!

toppie!