Vandaag ben ik naar SGW Westerbork geweest! Gisteravond ben ik eerst heen geweest om de cross alvast te verkennen omdat ik geen tijd had om vandaag nog te kunnen verkennen. Om 11.24 moest ik dressuur rijden. Het ging best goed. Er zijn natuurlijk altijd verbeter punten maar ik was heel tevreden. Om 11.50 moest ik springen. In het begin ging het wat te hard en daardoor werd ze wat vlak. Met als gevolg een balk op hindernis 2. 4 strafpunten dus. Toen heeft mijn moeder even bij de punten gekeken en ik heb nog even rond gestapt voordat ze naar de DA moest. Ze kwam terug met de coupon; 202 punten!! Bij de DA was alles oké. Toen naar de cross. Lekker wat rond gestapt en toen wat gesprongen. Ze was nog warm van het springen. In de cross was ze helemaal foutloos! Ik had er een goed gevoel over. Ik ben wel eens wat te traag in de cross dus nu was de uitdaging binnen de tijd. De toegestane tijd was 4.36. En mijn tijd was 4.35. Missie dus geslaagd. Toen afwachten wat de rest had gedaan. Had dat ene balkje me een prijs gescheeld? Het duurde nog even en toen was de einduitslag bekend. IK WAS 1E MET 53,00 PUNTEN. Nummer 2 had 58,5. Dus ook nog best een gat ertussen. Ik was dus super blij! Mijn prijs was 25,- euro en een zakje paardensnoepjes. Ook natuurlijk een mooi oranje lintje! Mijn nicht was mee voor een opdracht van school. Ze doet namelijk de opleiding tot fotograve. Ze had een joekel van een lens bij zich en dat was duidelijk te merken aan de foto's. Zo mooi! Ik heb een mooie van de dressuuur en een mooie van de cross. Die van het springen had ze nog niet uitgezocht. Ik zou zeggen: Kijk en geniet!

Deze is van de dressuur.

En deze van de cross(opweg naar de finish)