ilan en ik @ oefencross putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OoappeloO
Berichten: 2216
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Den Haag

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:28

Het is niet alleen achter over zitten, dat is voor 'er eigen veiligheid. Maar als Ilan niet uitkomt omdat ze niet goed aanrijd moet hij wel erg snel en slim reageren om niet door te schieten (denk aan bijv. te veel snelheid).
Maar de rest heb je erg netjes genomen zo te zien! Ja

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:28

Martine_m schreef:
Hey inge!
Ziet er uit alsof jullie er plezier in hadden!
Zoals rosa zegt denk ik wel dat als je vaker wil gaan crossen het verstandig in om daar ook op te gaan trainen.. met een ervaren instrurcteur... Enne ik zou wel uit kijken met gladheid enzo.. ilan heeft geen ijzers waar je stiften in kunt draaien.. als dat wel was had hij veel meer grip..
Kijk altijd uit inge.. veiligheid staat voorop..
Verder zijn jullie met alles super vooruit gegaan en daar mag je trots op zijn meis!!


ja we hadden er zeker veel plezier in!! Ja
het was eigenlijk helemaal niet glad (alleen een stukje bij de afsprong maar daar ben ik niet langs gegaan Knipoog)
dankje Haha!

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:29

OoappeloO schreef:
Het is niet alleen achter over zitten, dat is voor 'er eigen veiligheid. Maar als Ilan niet uitkomt omdat ze niet goed aanrijd moet hij wel erg snel en slim reageren om niet door te schieten (denk aan bijv. te veel snelheid).
Maar de rest heb je erg netjes genomen zo te zien! Ja


ja dat denk ik ook! gewoon blijven oefenen! Haha!

Marieke_xXx

Berichten: 865
Geregistreerd: 28-04-07
Woonplaats: Meerle (B)

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:36

Wat een geweldige pony heb jij zeg! Echt een mooie! Haha!
En je hebt er ook veel plezier in zo te zien! Lachen

Rana

Berichten: 1847
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Ede

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:54

hihi pleeborstel Nagelbijten / Gniffelen

ik vind potboenmanen tof staan bij ilan!!!!!!!!!

GEINTJE!!!!!!!!

Boncho

Berichten: 1011
Geregistreerd: 05-03-08

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:02

Mag ik vragen waar in Putten deze oefencross werd gehouden???

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 20:05


Boncho

Berichten: 1011
Geregistreerd: 05-03-08

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:09

Jammer dat ik dat gemist heb!!!

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 20:12

Boncho schreef:
Jammer dat ik dat gemist heb!!!


ja het was echt heel leuk daar!! Ja

miszlisanne

Berichten: 610
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: leusden

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:41

ziet er leuk uit:)
ilan had er plezier in zo te zien!
alleen ik vind het zoals martine al zei wel een beetje onverantwoord zonder crosservaring een oefencross te rijden, niet overal is begeleiding aangezien het niet 1 groot veld is (zoals in biddinghuizen of renswoude) . Maar misschien dat je nog een x terug kan om te lessen bij henkjan:) is wel heel leuk daar!

SuSem

Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:45

Leuke pony heb je! Ziet er goed uit, en inderdaad, probeer bij een afsprong wat meer achter over te leunen, maar dat geef je zelf ook al aan!

Dat dekje staat gaaf trouwens!

Succes..

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:24

miszlisanne schreef:
ziet er leuk uit:)
ilan had er plezier in zo te zien!
alleen ik vind het zoals martine al zei wel een beetje onverantwoord zonder crosservaring een oefencross te rijden, niet overal is begeleiding aangezien het niet 1 groot veld is (zoals in biddinghuizen of renswoude) . Maar misschien dat je nog een x terug kan om te lessen bij henkjan:) is wel heel leuk daar!


Ik vind dat er nu beetje gezeurd wordt. Onverantwoord is een groot woord. We hebben samen de cross gelopen en goed besproken wat ze zou springen. Ja Enigste minpuntje was de afsprong, maar Inge rijd Ilan echt super netjes door hun 1e cross. Absoluut niet te zien dat het hun eerste keer was.

Gonzalez

Berichten: 18
Geregistreerd: 04-03-05
Woonplaats: Gennep

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:28

Ziet er leuk uit!!
Zo te zien hebben jullie er allebei plezier in!

_Yvonne_

Berichten: 728
Geregistreerd: 27-10-05

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:36

Het plezier straalt ervan af! Ga maar fijn door met oefenen. En probeer op je houding te letten. Je kunt ook advies en informatie vragen aan mensen die al langer crossen of aan een goede instructeur zodat je daar steeds van bijleert.

miszlisanne

Berichten: 610
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: leusden

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:22

Amber_ schreef:
miszlisanne schreef:
ziet er leuk uit:)
ilan had er plezier in zo te zien!
alleen ik vind het zoals martine al zei wel een beetje onverantwoord zonder crosservaring een oefencross te rijden, niet overal is begeleiding aangezien het niet 1 groot veld is (zoals in biddinghuizen of renswoude) . Maar misschien dat je nog een x terug kan om te lessen bij henkjan:) is wel heel leuk daar!


Ik vind dat er nu beetje gezeurd wordt. Onverantwoord is een groot woord. We hebben samen de cross gelopen en goed besproken wat ze zou springen. Ja Enigste minpuntje was de afsprong, maar Inge rijd Ilan echt super netjes door hun 1e cross. Absoluut niet te zien dat het hun eerste keer was.


ik vind het er ook niet slecht uitzien ofzo, en zoals je zegt t minpuntje is de afsprong maar ook al is het een oefencross ik kan je vertellen dat ik genoeg heb zien gebeuren in de cross (ook in de lagere dingen) waardoor ik denk 1. nooit zonder trainer en 2. nooit zonder eerst geoefent te hebben.. (en ik groom al jaren jachtruiters, en ook eventers)
ik ben dus meer van de voorzichtigheid ipv oh leuk dat doe ik ff.. maar verder vind ik het een leuke combi en ze hebben er beiden plezier in en daar gaat het ook om..

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:38

miszlisanne schreef:
Amber_ schreef:
Ik vind dat er nu beetje gezeurd wordt. Onverantwoord is een groot woord. We hebben samen de cross gelopen en goed besproken wat ze zou springen. Ja Enigste minpuntje was de afsprong, maar Inge rijd Ilan echt super netjes door hun 1e cross. Absoluut niet te zien dat het hun eerste keer was.


ik vind het er ook niet slecht uitzien ofzo, en zoals je zegt t minpuntje is de afsprong maar ook al is het een oefencross ik kan je vertellen dat ik genoeg heb zien gebeuren in de cross (ook in de lagere dingen) waardoor ik denk 1. nooit zonder trainer en 2. nooit zonder eerst geoefent te hebben.. (en ik groom al jaren jachtruiters, en ook eventers)
ik ben dus meer van de voorzichtigheid ipv oh leuk dat doe ik ff.. maar verder vind ik het een leuke combi en ze hebben er beiden plezier in en daar gaat het ook om..


Ik weet er alles van hoor, doe zelf ook SGW Ja. Dus weet er genoeg van. En ik heb ook mijn eerste oefencrossen gedaan zonder oefeningen en training. Niet slim.. nee idd, maar niet gelijk onveratnwoord .

Martine_m

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-04-07

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:48

ik denk dat als je genoeg ongelukken hebt gezien je voorzichtiger word... daarnaast komt het natuurlijk ook omdat ing nog jong is en zelf misschien het gevaar neit goed in kan schatten (sorry ing Tong uitsteken ) enne ik ben het wel met lisanne eens... ik vind het heel leuk voor der en weet zeker dat ilan het super kan.. maar ik denk wel dat er de nodig oefening en begeleiding voor nodig is... en dat is niet om inge af te kraken maar puur voor haar eigen veiligheid... dus ik denk niet dat het gezeur is... maar ieder zijn eigen mening...

miszlisanne

Berichten: 610
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: leusden

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:24

jap mee ens martine ik schatte ook nooit gevaar in.. todat ik me rug brak (en ja dat doet zeer) dus nu wel iets voorzichtiger geworden, paarden blijven paarden die niet altijd goed in te schatten zijn..

verder denk ik dat als je gewoon lekker onder begeleiding gaat oefenen jullie een goed team worden!

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:04

Martine_m schreef:
ik denk dat als je genoeg ongelukken hebt gezien je voorzichtiger word... daarnaast komt het natuurlijk ook omdat ing nog jong is en zelf misschien het gevaar neit goed in kan schatten (sorry ing Tong uitsteken ) enne ik ben het wel met lisanne eens... ik vind het heel leuk voor der en weet zeker dat ilan het super kan.. maar ik denk wel dat er de nodig oefening en begeleiding voor nodig is... en dat is niet om inge af te kraken maar puur voor haar eigen veiligheid... dus ik denk niet dat het gezeur is... maar ieder zijn eigen mening...



niet aanvallend bedoeld hoor maar martine jij wou toch ook mee doen als je niet hoefde te werken?
Laatst bijgewerkt door iingee op 12-03-08 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

iingee

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-01-08
Woonplaats: veenendaal

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:06

Crisje_Lanc schreef:
Het plezier straalt ervan af! Ga maar fijn door met oefenen. En probeer op je houding te letten. Je kunt ook advies en informatie vragen aan mensen die al langer crossen of aan een goede instructeur zodat je daar steeds van bijleert.


haha ja het was ook echt hel erg leuk Ja
ik ga zeker op mijn houding letten, ik krijg ook veel tips van amber Haha!

FloveC
Berichten: 32
Geregistreerd: 12-07-07
Woonplaats: De Geast' { Fryslan. }

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:10

wat een super mooie foto's!
& leuk paardje , en setje!

Martine_m

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-04-07

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:55

iingee schreef:
niet aanvallend bedoeld hoor maar martine jij wou toch ook mee doen als je niet hoefde te werken?


ik hoefde niet te werken.. maar goed... wat jij wil..
er is een andere rede waarom ik niet mee deed.. en dat is onder andere dat ik niet zonder eerst te trainen voor een cross en ik vind het ook eng dat ie geen ijzers heeft.. en stiften... maar goed...

Ringetje

Berichten: 898
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: thuis

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:05

Ziet er goed uit hoor, jammer van die ene afsprong. Het geeft wel leuke foto's Tong uitsteken

miszlisanne

Berichten: 610
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: leusden

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:44

geen ruzie maken Clown
@inge ik bedoel het niet aanvallend/agressief of hoe mensen het opvatten maar ik heb het zo vaak mis zien gaan dat ik je daar voor wil behoeden. Toen ik 15 was reed ik een doorgedraaid jachtpaard zonder enige angst reed ik ook ff de crossbaan over (overigens gelukkig zonder ongelukken) maar als ik nu zie hoe het anders kan en wat er had kunnen gebeuren Knipoog Bloos
verder vind ik het alleen maar leuk dat je zo fanatiek met ilan bent (had ook ff in je pro gekeken naar je springwedstrijd en dressuurwedstrijd)

maja ik zal er verder over ophouden! wens je iig veel plezier met lessen als je dat gaat doen en vanaf nu leuke reacties Clown

aim

Berichten: 230
Geregistreerd: 14-11-07
Woonplaats: Velserbroek

Re: ilan en ik @ oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:46

Watt een mooi paard Vork Pling