Nou 15 oktober had ik dus de jaarlijkse onderlinge SGW van PC Roden. Ik deed mee in de dressuur, klasse L1, springen klasse B en de terreinrit.
Dressuur L1 omdat ik B+5 ben en wilde kijken hoe het zou gaan in de L1
. Nou dressuur ging super! 190 punten en 1e
Had ik absoluut niet verwacht omdat de rest van de L1 allemaal van die mooi sportpony's heeft, en vita 3 keer zo dik is..
Ik heb alleen niet zoveel foto's omdat mijn vast fotograaf (xTessa) mij voorlas
.Van mijn moeder: heb je iig een idee

Nou, toen springen. Ik had het parcour niet gelopen, want toen moest ik net dressuren, maar dat maakt niet uit, want het was niet heel moeilijk. Het ging opzich wel goed, maar ze wou heel hard tussen de hindernissen. En als er dan een aankwam wou ze niet meer en probeert ze steeds te stoppen.. haar nieuwste truukje.. maar gelukkig ken ik haar al langer dan vandaag en heb ik haar overal over heen gekregen
1 weigering, maar dat was ook mijn schuld. Ze zat overkruist en het was nogal modderig ( vita heeft geen ijzers).En op de laatste nog een balk, ik was er echt van overtuigt dat ze nog een galopsprong zou nemen, maar dat dee ze dus niet.
Echt een enorme sprong, en helaas een balkje dus op de oxer.
Ik moet echt op mijn benen gaan letten zeg

Van arfotografie:

Big smile

Toen maar vita op de trailer gezet en een paar uur gewacht, ik geloof 3 keer de cross gelopen
.Inrijden ging niet goed, ze moest echt wennen aan dat zware zand.. ze tilde haar benen echt niet op en was heel sterk.
En net bij de laatste hindernis van het inspringen, besloot ze op het laaste moment nog te stoppen, en gooide ze de hindernis omver. verder nix ernstigs maar haar(mijn) zelfvertrouwen was wel weg..
ik kon ook niet nog een keer springen want ik moest al starten. De eerste paar hindernissen gingen heel moeizaam, steeds willen weigeren en dan op het laatste moment nog springen.
Ik wilde eigenlijk alles springen, behalve de 2e(dubbel) want daar was het heel glad, en de 2e van een andere dubbel (behalve als ze heel goed sprong) en op het laatst nog een oxer.
Dat is wel gelukt, maar op het laatst wou ze alleen maar hard en overal bijlangs, misschien volgende keer toch maar martingaal ofso om.
de foto('s) zijn gemaakt op een hindernis waar ze echt bijna uit stilstand sprong, dus ik zit er natuurlijk fantastisch op
het enige waar ik aan dacht was dat ik mijn handen naar voren moest gooien zodat ze niet in haar mond getrokken werd..

Inrijden:

Haar mooie slanke figuurtje

schaam..

Al met al toch een hele geslaagde dag
heel mooi weer enzo!Ik word denk ik toch maar dressuurmiep, dat kunnen we allebij beter en ik wil één of 2 wedstrijden in de L springen, en af en toe een SGW is natuurlijk ook leuk!
greets simone