Meestal zijn we te vinden in de dressuurring maar af en gaan we ook het bos in of springen we ook wat voor de afwisseling op de clublessen en pakken we wel eens een oefenparcours mee. Vandaag konden we vanuit de vereniging een crossles rijden. Een keer wat anders, en wat heeft ze (of eigenlijk wij) genoten Ik vind de afwisseling met het dressuurwerk erg belangrijk voor haar.
Kendall is een 7 jarige merrie van Ferguson x Kennedy. Ik heb haar als 3 jarige onbeleerd gekocht, inmiddels zijn we vorige week voor het eerst in de M1 gestart.
Ze pakte het super fijn aan, weg van de groep op het grote veld was even spannend maar ook dat deed ze vrij vlot.
Eerst wat losse hindernissen gesprongen en daarna een parcoursje op het zand.
De overgang van zand naar gras was even spannend maar ze vertrouwde het al snel.
Daarna bultje op en via de piano er weer af en andersom. Eerste keer even achter een ervaren paard aan en daarna wist ze heel goed hoe het spelletje werkte. Ze wilde maar wat graag harder
Vanuit de bult door naar een losse hindernis was even spannend van de groep weg, maar ook even achter een ander aan waar ze wel op vertrouwde.
Daarna het water in, en daar ging ze zo zonder twijfel in, lekker relaxt
Maar een beetje harder was ook wel erg leuk
Vervolgens over de hele weide nog een parcoursje waar ze na een klein beetje moeite in het begin heel safe rond ging
Ik realiseer me heel goed dat het lang niet perfect is, maar we hebben samen volop genoten en dit smaakt zeker naar meer
Hé! Leuk om je hier te treffen! Erg leuk om te zien dat je ook dit met haar doet. En ze heeft er veel plezier aan zo te zien! Afwisseling is altijd goed