Graag wil ik jullie allemaal voorstellen aan Björka.
Ze heeft een grote liefde voor springen en natuurlijk voor eten
Het afgelopen jaar hebben we al meerdere leuke wedstrijden gereden en er staan nog een hoop op het programma. Dus geniet lekker mee van al onze avonturen die zijn geweest.
Hier nog even een foto van de Oefencross van vorig jaar bij het Ronostrand. Ook dit jaar zijn we daar weer aanwezig maar dan bij de officiële cross die dit jaar voor jet eerst word georganiseerd

Mijn vriendin heeft laatst met Björka meegedaan aan het nationaal scholen concours in Ermelo. Ze deden het echt super goed. Alleen wel raar om iemand anders op je pony te zien rijden op wedstrijd

Sgw oudkarspel was onze eerste eventing wedstrijd dit jaar. Ze sprong alles alsof het niks was en nam bij elke hindernis gewoon 20 cm extra

Twee weken daarna reden we mee tijdens Sgw vinkega. Hier reed ze ook echt super. Helaas vond ze een hindernis erg spannend waardoor we werden uitgebeld maar verder super trots

En als laatste twee weken geleden fotoshoot met haar gehad. En ik ben echt super blij met het resultaat

Blijven jullie onze avonturen volgen?
Deze maand hebben we nog twee springwedstrijden en Volgende maand hebben we de Friese kampioenschappen springen, Sgw dijkgatbos en Sgw norg.