Camaro en ik crossen alleen in de herfst en gebruiken de andere seizoenen voor training en dressuur(wedstrijden). Vorig jaar was ik heel trots op onze eerste winstpunt en het doel voor dit jaar was om één van de vier geplande crossen foutloos door te komen. Ons doel is ruimschoots behaald, wat een fijn seizoen hebben we gehad!

We startten ons seizoen in Gorssel. Mooie wedstrijd met wat technische stukjes in de cross waar ik flink over na moest denken

Daarna door naar Neede/Gelselaar! Een mooie cross, waarbij ik vorig jaar door overmoed strandde (met mijn kont in het maïsveld) bij hindernis 5... Helaas een weigering in het parcours en een weigering in de cross, maar toch heel trots dat we dit jaar wel de finish hebben gehaald

Vervolgens mochten we naar Diepenheim! Prachtige wedstrijd en wat hadden we er fantastisch weer bij... Ik moest even slikken toen ik de opsprong uit de waterbak zag, maar Camaro ging ook hier fijn en foutloos rond! Met 203 punten in de dressuur en een foutloos springparcours behaalden we een 3e prijs

Uiteindelijk hebben we ons seizoen afgesloten in Bathmen. Helaas zit het weideseizoen er op en heeft Camaro dan altijd een klein energieoverschot (lees:

In 4 wedstrijden hebben we 7 winstpunten behaald en bovenal heel veel plezier gehad! Maar dat is wel te zien aan Camaro's blije hoofd denk ik