De zaterdag begon met de dressuur, helaas zeker niet zo goed als we kunnen, de punten vielen nog erg mee. Daarna was al snel het springen aan de beurt, een heel fijn foutloos rondje, top! En toen de cross, vlak voordat de M van start ging werd er nog besloten dat er een alternatief op de trakhener kwam. Op zich heel fijn, want die vond ik toch wel flink, maar dat alternatief hebben we dus niet kunnen bekijken, maar afgegaan op uitleg van omstanders en startmeneer. Hierdoor klein beetje te ver doorgereden, maar ach!
De cross ging echt geweldig, mijn zenuwen waren nergens voor nodig, Fay pakte geweldig aan! Door een stuurfout van mij, ik pakte absoluut niet de ideale lijn, een langsloper op het tweede puntje, maar verder in 1 rechte streep naar de finish, wat een wereldpaard! Ik had expres mijn horloge niet om gedaan, wilde redelijk rustig rijden, vertrouwen en een fijn rondje zijn nu nog zo veel belangrijker dan een top tijd!
Echt ontzettend genoten onderweg, dat is ook wel te zien op de foto's, vaak met een big smile, en zo voelde het ook! De eerste winstpunt is binnen, en dat maakt de pas 6-jarige Fay nu M1 dressuur, M SGW en L springen (maar ook daar mogen we M), wat een fantastisch paard

Hierbij de foto's, en weer een nieuwe versie van de inmiddels beroemde "oortjes-tv"

Dank aan alle fotografen voor de prachtige plaatjes!

Het springparcours
En de cross, oortjes-tv!