Eigenlijk maak ik alleen aan het einde van het sgw seizoen een topic.. maar gisteren hebben we z'n leuke training gehad op cross terrein de Valouwe met veel foto's dat ik toch mij maar eens aan een topic waag

Ik doe voor het tweede jaar mee aan de Alice Eventing School , het eerste jaar tufte ik rond in de B en ik hoop dit tweede jaar de overgang naar het M te maken. Er is veel afwisseling in de trainingen. Mocht je meer willen weten mag je altijd PB'en

Voor ons is ritme heel belangrijk. Voor mijn paard Tante Cor is het belangrijk dat ze leert om te wachten en niet als een idioot rond te gaan rennen naar een hindernis

Uiteraard begonnen we met een paar huppeltjes als opwarming die staan niet op de foto.
Daarna gingen we richting een smalle greppel, rechts op de foto. Dat ging snel goed dus op naar de brede greppel

en een laag dakje achter de greppel aan

Toen greppel met daarna trakhener

Greppeltje, smalletje, rietbak

Mooi plaatje tussen door

Toen een hogere smalle hindernis. Zonder aanleuning snapt ze al heel goed dat ze tussen de vlaggetjes door moet!

Toen gingen we naar het water. Vorig jaar nog dikke dikke problemen op het water. Nu springt ze er zonder twijfelen in. (Wel nadat we dus eerst rustig er door zijn gestapt

Daarna een lijntje door het water. (Oplettende Alice op de achtergrond)

Na het water moest ik doorgalopperen naar een dikke picknick tafel.
Knappe Tante Cor met der oogjes dicht!

Maar deze tafel ging niet altijd goed

Ja ik bleef zitten.. landing was niet echt fijn.. gelukkig had ze bescherming om want ze stond boven op de tafel hihi Oops.. Moest eigenlijk wel lachen om deze foto.

Er is nog een klein stukje gefilmd van het laatste lijntje.
We hebben weer genoten van de training en ik ben echt trots op mijn schimpie

Hopelijk zijn we klaar voor donderdag SGW Heerjansdam in de klasse L

Dank je wel voor het kijken!! Groetjes Elke en Tante Cor