Afgelopen zondag crossles gehad in Heeten (http://www.horseandyou.nl) met bokkers Koekeroekus, Niene87 en Dott en een tweetal getalenteerde fotografen (
) Ik realiseer me dat ik inmiddels nummer 3 ben en niet veel nieuws laat zien ten opzichte van mijn collega crossers, maar wilde toch even showen omdat ik zo verrekte trots ben op mijn beessie.

Michiel legt uit, Zafira denk 'niet kletsen maar gáán!'

Opsprong zoals het hoort

opsprong met communicatiefoutje

En weer naar beneden

Nee baasje, kijk dan naar al die enorme krokodillen (oren vallen er bijna vanaf
)
Als het dan toch moet, dan maar zorgen dat ze ons niet te pakken kunnen krijgen

Plonsie plonsie

Eitje (voor ht eerst een water insprong gedaan!
) 
Over het lage hegje, waarna we de opdracht kregen om nu maar eens de hoge kant te doen.... eeeeh oke...

Hoewel het voor doodsangst geinterpreteerd kan worden riep ik eigenlijk gewoon 'jaaaaa braaaaf!'

Of te wel, vet goeie dag gehad

die 'krokodil' foto is tof!
jullie gingen vet goed

Dan moet je als paard inderdaad een metertje extra hoogte inplannen
Maar ook daar kwamen we uiteindelijk (overdreven overheen) Helaas ging het na de hindernis die daar op volgde mis. Dat wil zeggen. De sprong ging prima, maar ik ben onvrijwillig afgestapt, niet gevallen, ik landde netjes op mijn voeten na een miscommunicatie over de richting na de hindernis (moesten iets links houden, vrijwel rechtdoor, paard was er van overtuigd dat we rechts moesten) Wel balen, want van je paard af is uitsluiting, maar dat gaf niks. Ik was al zo veel verder dan ik had durven hopen, dus paard een dikke knuffel gegeven en te voet de cross verlaten met een grote grijns op mijn gezicht.