Terwijl mijn supergroomie even met Bros ging stappen heb ik parcours gelopen. Het stond best dik gebouwd op sommige plekken! Grooote waterbak
dat wordt nog even in discussie met meneer Bros, die heeft het niet zo op water... En een pittige gebroken lijn op het open veld, maar verder moest het wel goedkomen! Losgereden op een smalle strook zand met slechte bodem en veel paarden die niet helemaal lekker onder appèl stonden. Bros vond het allemaal allang best, we gaan crosseeeeeen
Keuring bij de dierenarts was ook prima, hartslag van 52, we zijn er klaar voor!Bros stond braaf stil in de startbox, en heeft heerlijk gesprongen! Het water was wel weer even een heikel punt. Hij verbaasde me door aan te trekken op het water, dus ik gaf wat teugel en been, maar toen hij met zijn hoef het water raakte stond hij ineens stil! Dat was bijna een nat pak
Gelukkig kon ik terugkrabbelen en hebben we de waterbak in galop afgemaakt! Supersupertrots op hem, dat was echt een overwinning
Op het veld was ik even wat kortademig (drie weken griep gehad) wat resulteerde in een weigering op de eerste rolltop van de gebroken lijn. Daarna toch weer ritme kunnen pakken en in volle vaart over de finish! Al met al heel fijn gereden en supertevreden over de seizoensopener!
Losspringen

Hindernis 1

Gaaaasss

Ennn stop!

Bijna vallen... Maar net niet helemaal!

Toch nog gelukt

Hindernis 11a, hier hadden we eerst een weigering op

Hindernis 11b, tweede deel van de gebroken lijn

Hindernis 12

Hindernis 13

Hindernis 13

Bedankt voor het kijken en tot de volgende cross!