Wat stond er een gave cross! Voor Victor en voor mij zou het zijn tweede L paarden cross worden.
Dressuur ging voor ons beter dan ooit. Met 182 & 179 ging wij vol goede moed richting het springparcours. Het springparcours ging iets minder met twee balken en wat tijdsoverschrijding, maar dat kon de pret niet drukken want we mochten crossen!!
In Gelselaar ging het niet helemaal soepel dus ik ging ervoor om een lekker soepel rond te springen en natuurlijk het liefst foutloos.
Helaas op het puntje een langsloper maar verder ging het zoals gepland tot hindernis 15...
Eerst even wat foto's
Voor hindernis 5

En weer verder

Naar de trakhener

En de laatste hindernis voordat ik (door mijn eigen stomme fout) niet geheel vrijwillig ben afgestapt

En natuurlijk het filmpje!
Ik maakte zelf een ontzettend stomme fout door iets te vroeg naar voren te gaan, Victor, topper die hij is, probeerde mijn fout te herstellen waardoor hij te vlak moest springen en zijn benen stootte. Hierdoor verloor hij zelf zij evenwicht waardoor hij rechts af ging en ik links. Heel trots op Vic dat hij mij zo probeerde te helpen, kan niet anders zeggen dan dat het echt een top pony is die zich altijd voor 1000% voor mij inzet
Bedankt voor het kijken! Berichtjes vinden wij altijd leuk