Zoals ik al vertelde in mijn vorige topic heb ik de crossmeeting in Ede met beider pony's bezocht.
Het topic van Spotje van een succes, en nu wil ik jullie verblijden met foto's van mijn merrie Dutch.
Carrowbawn Dutch X of dus gewoon Dutchy is zoals ik al noemde een echte merrie, ze weet wat ze wil en laat zich niet vertellen dat het anders moet. Ze heeft een stukje karakter van haar vader Ekstein meegekregen en dat zorgt ervoor dat wedstrijden niet zo makkelijk zijn. Een leuke crossles daarentegen is helemaal aan haar besteed, zolang we binnen de grenzen van haar wil blijven natuurlijk

Vanwege haar sterke karakter wordt ze op een pelhalmbit gereden, hierdoor kan ik hele kleine aanwijzingen geven met de teugels lang. Teugels kort vind ze namelijk te begrenzend, dus merrie en ik hebben dit als compromis. Daarbij wil ze nog wel eens iets heet worden als ze vrijheid proeft en dit bit helpt daar ook mee.
Kijk en geniet van haar kracht en ons plezier

We mochten beginnen met een greppeltje

Daarna een smalletje

Concentratie

Lekker het water in (favo bezigheid)

Sprong voor het water

En sprong in het water

Daar worden we enthousiast van

Hoppakee opsprongetje

En op de bult meteen nog een sprong (de kleine versie)

En de grotere versie

En nog even lekker galopperen

Ik hoop dat jullie deze pony ook leuk vinden

Als iemand geïnteresseerd is naar aanleiding van deze plaatjes, Dutch staat wegens tijdgebrek en hogere wedstrijdambitie te koop.