Afgelopen zondag had ik cross training bij manege Beukers in Oudkarspel. Ik reed in de groep van 90cm. Ik zag er in eerste instantie eigenlijk een klein beetje tegen op. Ik ben vorige maand namelijk erg hard van Amigo gevallen toen Amigo besloot een oxer van 1.10m uit stilstand te springen.. Ik klapte dubbel. Ik heb er lichamelijk niks aan over gehouden, maar het heeft toch wat angst achtergelaten.. Het springen ging daardoor bergafwaarts.. Amigo weigerde voorheen nooit, maar nu door mijn angst wel.
Maar goed, al met al ging de cross training best lekker. Het enige wat fout gaat is dat ik amigo vlak voor de sprong "in de steek laat", waardoor hij dus of heel laat springt door er net een klein sprongetje tussen te doen (Dit is goed op het filmpje te zien.) Maar heb goeie tips van Ronald gekregen en daar ben ik erg blij mee. Ik had namelijk zelf niet door dat ik hem in de steek liet en weet nu dus wat het probleem is en hoe ik die moet oplossen

Oké genoeg gepraat, tijd voor de filmpjes en foto's

Amigo ~ Ruin ~ 9 jaar ~ KWPN ~ No Limit x Landeur
Tijdens het inrijden:

Binnen:

En het filmpje:
Bedankt voor het kijken

Ik weet dat het verre van perfect is, tips zijn daarom van harte welkom, maar houd het aardig

(Mocht er iemand nog foto's hebben gemaakt dan hoor ik het graag