Namke vond het erg spannend maar deed dan ook uitstekend haar best. Het had nogal hard geregend die nacht ervoor dus het was op het gras erg glad! We hebben met dressuur daarom nogal rustig aan gedaan waardoor we toch 180 hadden behaald in het L1. Erg trots na zeker toch 3 jaar geen dressuurwedstrijd meer gereden te hebben.
Met het inspringen stond er een oxer waar mevrouw een niet zo van gecharmeerd was... Ze weigerde daarom ook vaak op deze hindernis, hierdoor begonnen we wat wantrouwig aan de cross en hadden we op de eerste hindernis een weigering. Toen ik haar even moest pushen om eroverheen was er niks meer aan de hand en hebben we op 1 weigering na de cross foutloos verder gesprongen. Mevrouw overtrof zichzelf enorm en ik sta altijd te kijken wat ze kan. Als laatste hadden we het springparcours, het stond wat laag dus foutloos rondgereden.
Het was een prachtige dag en we hebben er samen enorm veel van genoten! Zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar. Deze ervaring wilde ik graag met jullie delen. Ik lees dan ook graag reacties als je deze hebt

1. Klaarmaken bij de trailer

2. Samen met Marieke & Balalaika

3. Dressuurproefje

4. Klaar met groeten, lekker dat arrogante hoofd van mij haha!!

5. klaar voor de start

6. Eerste hindernis, 1 weigering

7. 3 dubbelsprong

8. Tussendoor

9. 2e van de dubbel

10. Eindsprong

En ik heb ook nog een aantal filmpjes, zijn zeker de moeite waard!
11. Dubbelsprong, ze had de pit er in!
12. Maishindernis, heel spannend!
13. Bruggetje
14. Eindsprong
15. Springparcours
Bedankt voor het kijken!