Wat een leuke cross, leuk pad ook in het begin. Heb het hele filmpje gekeken. En je Tinkie heeft er echt wel zin in, haha super. En ook alles gesprongen, netjes hoor.
Welke camera heb je? Ik heb afgelopen zondag bij een andere oefencross ook mijn helmetcam opgehad. Zo kan je mooi nog een keer de cross herbeleven Ik heb de camera alleen aan de zijkant van de cap, want anders zie je mijn Hafs nek niet, die is veel te kort hahaha
Het is een camera via ebay. Geen idee welk merk. Hij was 65 euro.
Aan de zijkannt lijkt mij ook niet ideaal. Dan is het een uitstekend deel. Bij mij zit hij op mn klepje. Echt perfect. Maar als je anders je paard niet ziet, moet je wat idd.
Jouw dappere dodo heeft het toch maar even heel stoer gedaan vind ik! Ook geweldig om te zien hoe het ruik proces werkt bij jullie is het eng dan ruik maar even dan zie je gelijk dat het geen gecamoufleerde Nederlandse bos tijger is!
Heb genoten van het filmpje... En ja ook ik zat ook mee te roepen: Braaf! en Goed zo! en Jaaaa je kan het!!!
wat leuk snackie!! gaaf hoor... volgens mij had mijn hoefsmid jullie gespot, hij had het gister over een tinker die rondging met een helmcamera.. toevallig
Pandora2
Geplaatst: 24-09-14 14:08
Leuk hoor ! Altijd fijn om eens mee te rijden Hele mooie omgeving daar ook en super gedaan voor een oefencross
Paardenwereldje is heel klein uiteindelijk. Grappig dat je HS me gespot heeft juuf! Zoveel tinkers met helmcam waren er niet ( alleen bram, maar die is effen)
De rest,bedankt voor de leuke reacties!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 24-09-14 20:47
Gaaf filmpje! Knap hoor, voor z'n tweede cross! Mooi te zien hoe relaxed jij hem de kans geeft te kijken (ik kwam jullie trouwens wel tegen, in verschillende fotolinkjes... linkje 1linkje 2