Sinds Oktober rijd ik het paard van mijn zusje bij aangezien zij druk bezig is met haar examens en ik het een erg leuk vond om met haar paard aan de slag te gaan in het springen en de cross.
Mijn eigen blonde vosje moet zich namelijk even concentreren op het springen aangezien ik haar graag in het M springen wil rijden en ze soms wat te veel enthousiasme overhoud aan de crossen, waardoor de springparcoursen net niet gaan hoe ik ze wil hebben! Aangezien ze al bijna zo ver is, hoop ik binnenkort ook met haar weer een crossje te kunnen rijden!
Nu weer over naar Casanto of ook wel Kees (sorry zusje!)
Casanto stamt af van Santo Amigo xx x Concorde x Consul
7 jaar
1.68
In het springen hebben 1x L gestart met twee balkjes
Dit was zijn tweede cross met mij en met mijn zusje heeft hij enkele B crossen gelopen. Nog een half groentje dus!
In het springparcour liep hij netjes foutloos rond zoals ik wel al een beetje verwacht had

De cross liep hij echt super fijn rond, nergens twijfel, soms een beetje kijken, maar dat mag vooral omdat hij toch een super gevoel gaf. Het water was een verrassing, aangezien hij bij mijn zusje altijd heel kijkerig was de eerste keer dat hij het water in ging. Deze keer liep hij zonder aarzeling netjes in draf het water in!
Op de lange stukken liet ik hem gewoon lekker zijn eigen tempo bepalen, waar hij gretig gebruik van maakte. Hij zette lekker het tempo in en maakte mooi grote sprongen. Ik moest zelfs op het einde een beetje terugrijden aangezien hij anders toch wat te snel was!
Uiteindelijk een tijd van 4:18 en een hartslag van 64 bij de dierenarts!
En tot onze verrassing een 1e prijs in groep 1! Op en top happy!
Heel blij dat ik dit paardje mag rijden!
Dan nu de foto's en sorry voor mijn vele gepraat!
1. In het springparcour

2. Het open veld op na hindernis 1 en 2

3. Mooi Maarsbergen

4. Hindernis 9

5. Hindernis 9 door Eventingphoto

6. Water met de oortjes naar voren!

7. Vol gas vooruit

8. En onze foto bij het verslagje van SGW Online

En stiekem een foto van m'n lekkere vos in het springparcour

Dit was het dan weer!
Met nog een bedankje aan Roxana Graman voor de fijne training! Binnenkort maar snel weer langs om ons voor te bereiden op het L in Maarsbergen!
Laat me weten wat je er van vond