Domenika (v. Der Lord) is een 9-jarige Hannoveraan die ik in December heb geimporteerd uit Duitsland. Ze was gefokt voor dressuur maar uiteindelijk opgeleid als een springpaard en heeft 1.30 gesprongen met haar vorige eigenaar. Zelf heb had ik voor haar niet hoger dan 1.10 gesprongen ivm beperktheid van de manegepaarden.
Ik wil liever geen commentaar over mijn positie, ik wil alleen leuke foto's laten zien. Ik weet waar ik aan moet werken en ik heb vaak les. Er waren nog meer sprongen etc of dezelfde maar dan groter maar die foto's heb ik nog niet en die zal ik misschien een andere keer uploaden.
1. Eerst netjes naar instructrice luisteren.

2. Tijd om op te warmen! Beginnen met klein sprongetje van ong 60cm

3. Dezelfde sprong maar nu rond de 80cm

4. En nu de make-shift waterbak! Eerst met hulp d'r in van manegepaard Jojo!

5. En daar komen we dan aan!

6. Makkie! Nemen iets te vroeg af maarja, liever te vroeg dan niet! Ik hou niet van zwemmen

7. Toen gingen van de bank afspringen maar alleen de kleine zijde die maar 60cm naar beneden was en de andere kant die 80cm omhoog was. Ging niet helemaal goed de eerste keer!

8. Maar we kunnen het natuurlijk wel!

9. En even laten zien dat we ook wel omhoog kunnen springen!

Laat iets leuks achter!

Waar ze normaal een uur zou kunnen werken, kunnen we nu maximaal 45 minuutjes eruit halen maar meestal 30 voordat ze zeiknat is. Elke dag heeft ze de airco ook aan in stal zodat ze het niet te warm krijgt.
? Hahaha, maar het ziet er wel goed uit hoor. Vroeg me al af of er airco in de stallen zou zijn. Hebben alle paarden die airco?