Gisteren ben ik met support afgereisd naar Stal Lozeman in Putten.
Daar hebben we een oefencrossje gereden.
Fijn vond ik dat het ruim opgesteld was, en dat je echt de tijd had om je sprongen te bekijken, te besnuffelen, en te springen.
Jaron is een 7.5 Jarige Tinker ruin.
Ik heb hem nu ruim 2 jaar in mijn bezit, en zelf beleerd.
Vorig jaar hebben we 3 crosstrainingen gedaan, dus tijd voor een oefencrossje.
Na lang twijfelen (en vrijdag niet gegaan te zijn vanwege de vele regen) Toch maar gegaan.
En blij toe, want ondanks de spanning, was het hartstikke leuk!
Hij was in ieder geval vol met zijn gebruikelijke Turbo,en ondanks zijn twijfels in het begin, ging hij daarna als een speer. Ondanks dat heb ik de rust er in proberen te houden en de tijd genomen om te snuffelen en te springen.
De foto's zijn gemaakt door mijn bijrijder.
Bij het losrijden lag ik er al bijna af, door een debiele sprong van meneertje, maar vol goede moed het parcours in.
1. inspringen

2. hindernis 3.

3.

4. Ik dacht , dat de picknicktafels te eng zouden zijn, achteraf had ik het gewoon moeten doen.
Thuis hebben we 120 gesprongen, maar toch maar op safe gesprongen. Een dressuurzadel is dan toch niet ideaal.

5.
Trackener?

6.
Zonder twijfel door de waterbak

filmpje deel 1 (7min)
Filmpje deel 2 (3min)
Helmcam Film van 30minuten, Helaas loopt het geluid niet Synchroon en waait het nogal.
En het inlopen van de waterbak
Bedankt voor het kijken!
Ik ben onwijs trots op mijn mannetje. Hij heeft het super gedaan, en ik denk dat het vertrouwen nog wat meer gegroeid is.
Tijd voor een springzadeltje. Topper

Dankjewel Guppie, Ben trots op je

Bedankt voor de foto's Jess! En de film Luun! en bovenal, voor de support en de hulp!