Gisteren hebben we zo'n geweldige dag gehad, dat er wel een topic van moest komen.
Samen met Michelle (vriendin die ik via bokt heb leren kennen), zouden we naar een crossterrein net over de grens in Belgie gaan. Voor ons een aardig reisje, maar wat was dat het waard!
We hebben echt de tijd van ons leven gehad en gaan snel nog een keer.
Bandito heeft zich ontzettend stoer gedragen en heeft het ook heel erg naar zijn zin gehad.
Een selectie van de foto's maken was dan ook lastig

1. Een heuveltje opgalopperen, Bandito vond dat echt geweldig;

2. Opsprongetje

3. Deze sprong zat er niet heel pittig uit, maar daar hadden wij echt de meeste moeite mee!
Flink breed door een grondbalk, hoog door de struiken.. Gelukkig kon Michelle mij een goede tip geven waardoor we er netjes over heen kwamen na een weigering.

4. Lekker galopje in deze mooie omgeving

5. Nogmaals een opsprong

6. Foto tussendoor van happy paardje en happy ik

7. Tsja, die afsprong is best hoog

8. Deze vonden we erg leuk, fijne sprong!

9. Oortjesfoto tussendoor;

10. Deze zag er heel imposant uit, maar toen we hem eenmaal overwonnen hadden viel dat best mee en sprong Bandito hem prima.

11. Eindelijk begon mijn lichaam een beetje mee te werken en kreeg ik mijn zit meer op orde;

12. Een greppeltje, best lastig om te springen (was de eerste keer ooit en hij deed het gewoon!)

13. In de waterbak, die wel heel diep was, samen met Michelle en Shannon. Bandito had wel zin in een slokje water maar er zat een vreemd geurtje aan, dus begon ie lekker te flemen.

14. Nadat Shannon voor had gedaan dat water echt wel leuk is, begon Bandito er ook lol in te krijgen.

15. Lekker aan het spelen.

Het was echt een geweldige dag, dankzij de super hulp van Rick en Judith, de gezelligheid met Michelle en vooral dankzij onze kanjers Bandito & Shannon

Volgende keer gaat mijn GoPro camera mee voor wat video beelden.
Een berichtje zouden we leuk vinden