Het terrein was prachtig, het weer was goed en ik zat ik een leuk groepje. Kortom: geslaagde dag!
Deze winter is het voor het eerst sinds jaren gelukt om keihard door te trainen. (elke winter was er wel weer wat: vervoersverbod vanwege ziekte, auto kapot, verhuisd, onbruikbare bak, blessure enz. Maar deze keer dus niet en daar hebben we goed gebruik van gemaakt.) We hebben vooral veel springwedstrijden gereden omdat dat ons zwakke punt is op de SGW's. En omdat Otto het zo goed aanpakt heb ik me voor onze eerste wedstrijd dit jaar in Markelo meteen in de L ingeschreven. (ik begin meestal het jaar met een rondje B om in te komen)
Als Otto straks de echte cross net zo goed aanpakt als gisteren op de training dan gaat dat helemaal goedkomen!

De mooie foto's heb ik te danken aan mijn stalgenootje Rowan.
Klaar voor de start met z'n mooie bruine hoofdstel, dat van Schoffie van Merel geweest is. (wat oudere SGWers kennen hem wel
)
Galopje:

Puntje:

Smalletje:

Boompje: (als je bij Rob rijdt eindigt alles op "tje"
)
Huisje:

Trakhenertje:

Waterinsprongetje:

Spettertjes:

Uitstappen met Marloesje met haar superponnietje:
het allemaal weer zo mooi oppakt
Met Merel gaat het goed. Wanneer we elkaar weer eens tegenkomen zal ik wat meer vertellen. We hebben ook hun dressuurzadel overgenomen.
leuk paardje