Om half 2 rustig Cadeautje van de trailer gehaald en klaar gemaakt. Om 14.28 moest ik met haar springen. Losspringen ging erg fijn, ze deed goed haar best en dacht lekker mee. Toen de springring in. Ook daar deed ze goed haar best, wel wat kijken op de omgeving, alles is zo reuze interessant
Helaas een balk op 5 door een stomme fout van mij, ik reed niet terug en niet naar voren en had 1 van de 2 moeten doen. Toen keuren, hartslag van 52, op naar de cross. Met losspringen voor de cross pakte ze ook erg fijn aan, gaf een fijn gevoel. Op naar de start. Ik heb alles rechtdoor gereden, ze pakte erg fijn aan, geen twijfels ergens.. Foutloos rond gereden. Met een hartslag van 48 bij de nakeuring dik tevreden.. Een 6 voor stijl en dus weer 2 winst rijker. Cadeautje is in de middenmoot geëindigd in een groep van ruim 55 starts.
Toen Crime Time van de trailer gehaald. Losspringen ging fijn, ze was iets enthousiast
Ik mocht al keuren voor het springen, was tijdgebrek ofzo, hartslag van 42 en helemaal rad. Dat was fijn nadat ze vorige week in wieringenwerf er bij de na keuring uitgehaald was. Springen ging erg fijn, keurig foutloos rondje. Daarna losspringen voor de cross, ging ook fijn
Ze had er zin in. Ook Crime Time had een keurige foutloze cross met maar liefst gemiddeld een 8,2 en helaas een 5.7 voor stijl. Te ongecontroleerd en hard bij de waterbak????? Bleek bij de uitslag dat ze m'n eindtijd niet ingevuld hadden, gediscussieerd en overlegd en uiteindelijk had ik 0,8 tijdstrafpunten. Het schijnt dat ze bij geen eind tijd altijd in het voordeel van de deelnemer moeten beslissen en dus de optimale tijd moeten geven. Helaas is dit niet gebeurd. Evengoed heeft Crime Time een 4e plaats behaald in een grote groep van ruim 55 deelnemers. En weer 2 winstpunten rijker..Nu genoeg gepraat, hier komen de foto's en filmpjes

Cadeautje springen

Cadeautje 1e waterbak

http://www.youtube.com/watch?v=S6Ic6Ji6h9A
Cadeautje sgw Ede Putten
Helaas van krimpie geen foto´s maar wel een leuk filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=nys3-ZMp8f0
Crime Time SGW ede putten