Aangezien mijn vaste fotograaf/groom/beste vriendin mij onder de druk zette dat zij echt te veel foto's heeft en ik maar geen topic maak, wordt het inderdaad wel tijd voor een leuk overzicht.
Ik rijd nu al een jaar of 4 trainingen mee met m'n grote vriend mijn fjord Ziack. Als een stel stumpers begonnen we eraan en ieder jaar groeien we weer in ervaring. Ziack is een fjord van 10 jaar oud, beresterk en ongelooflijk enthousiast met springen.
Ik start hem niet officieel aangezien ik dan bij de paarden mee moet rijden en dat vind ik gewoon niet eerlijk met die kleine kabouter.
We volgen dus ieder jaar trainingen via regiotraing, Richard Ten Kate of af en toe met fjorden crosslessen. Soms ook een oefencross en laatst voor het eerst een derby gereden.
Ontzettend leuk en ik kijk alweer uit naar de volgende boomstam die ik tegenkom

Er is nog wel wat te sleutelen aan mij hoor, ik moet er echt op letten hem goed op 2 teugels te rijden en hem beter te kunnen doseren.
Ook ga ik snel te ver naar voren zitten, ook daar gaan we op letten

Ohja en af en toe heb ik kippenvleugels, ook een dingetje. Ach zo kan ik nog wel meer op noemen, maar het belangrijkste straalt wel van de foto's af: Hoeveel lol wij samen hebben!!
Kijk en geniet

Terrein in Lunteren, via sgw regiotraining

Terrein in Ermelo via sgw regiotraingen

En de Derby die ik voor het eerst mee reed, georganiseerd met koudbloedenwedstrijd en we werden 2e

En vandaag weer in Moordrecht, bij Richard Ten Kate

Wat een lekker beest is het toch he?

Sanne, een extra bedankje voor jou lieverd!