Nou zondag was het toch zo ver, mijn eerste onofficiële samengestelde wedstrijd met Winston. En ik was me toch een partij zenuwachtig!
Als eerste onderdeel hadden we de gangenproef. Dat was gewoon een beetje rondjes rijden, jammer genoeg zat ik achter twee manegepaardjes, wiens tempo vele malen lager lag dan die van ons, waardoor niet alles eruit kwam. Ik had uit eindelijk wel hele goede punten. Alles een zeven, alleen mijn benen mochten langer en hakken uitdrukken.
Hier heb ik twee filmpjes van.

Op de bovenste twee fotos moet je klikken, dat zijn de filmpjes.
Daarna gingen we door naar de cross. Hier heb ik een filmpje van waarop je niet heel veel ziet, en een paar foto's. Ik heb ook een foto van de hindernis die ik dooodeng vond, haha.
Wel helemaal foutloos!
Vlak voor de start.

Naar de start toelopen en gaan!

Deze hieronder vond ik heel eng

hieronder is een filmpje.

Toen moesten we ons parcourtje springen. Dit ging heel goed, alleen ging ik na hindernis 4B de verkeerde kant op waardoor ik heel erg krap bij hindernis 5 uitkwam. Deze ook foutloos! Toen kon mijn dag al niet meer stuk.

Hieronder is hindernis 1

Beugel kwijt

En het filmpje

Als laatst moesten we een wegparcours rijden. Eerst een stukje in stap over het terrein, toen in galop over het galoppad. Jammer genoeg waren hier al een aantal mensen afgevallen, en het werd mij ook gelijk duidelijk toen ik daar galoppeerde. Er stonden twee hete paarden in de wei gelijk ernaast die lekker mee gingen rennen. Gelukkig stopte Winston in plaats van er vandoor te gaan
En weer door. In het weiland moesten we een slalommetje rijden en bij de eikenboom terug rijden d.m.v een halve volte. Maarja, welke boom is nou die eikenboom
DUs bij de eerste en de beste boom een volte gemaakt
Toen weer terug over het galoppad, door naar het maïsveld. Daar moesten we galopperen maar dat bordje hadden we gemist. Dus halverwege werd er geroepen galop, dus wij verder in galop . Wel wat tijd verloren. Toen stuk het water in, dat deed ie zonder twijfelen
Ik blij, terug over het maisveldpad, waar we even een rengalopje deden om de verloren tijd in te halen
Heeerlijk!Hier helaas geen filmpjes of foto's van want dat ging over het hele terrein.
Prijs:

En Winstons zijn homokrulletjes na de wedstrijd

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verslag, hopelijk tot de volgende keer