Ik ben beginnend fotograaf, neem de camera van mijn broer mee en heb werkelijkwaar geen idee hoe de instellingen staan!
Enfin, vandaag kwamen we om de cross op de gevoelige plaats vast te leggen. En jawel! Dat is mij goed gelukt
Vera Grevelink startte in de CIC2* met haar paard For Joy van het Akenhof.
Ik heb van haar toestemming om deze blunder met jullie te delen, dus daarom grijp ik mijn kans.
Het was voor het paard zijn tweede 2* en het was een erg pittige combinatiesprong. Voor de kenners die er waren: 8a-b-c.
Door het verkleinen via bokt en het uploaden zal de kwaliteit ongetwijfeld achteruit zijn gegaan, mijn excuses!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Bij deze laatste foto wilde ik mn camera al opbergen om een handje te gaan helpen, maar er waren gelukkig meteen genoeg omstanders bij om Vera te helpen met haar opgeblazen bodyprotector
Voor zover ik weet heeft ze er gelukkig niks aan overgehouden. Hieronder komt een kleine indicatie van wat wel de bedoeling was.
8. Hillie Duivenkate met Desparados over 8a

9. Loes van Gils met Amourette over 8b (greppel)

10. Richard Kapteyn met Z Ilja over 8c

En verder wil ik nog even zeggen dat Vera met haar andere paard foutloos de CIC3* heeft uitgereden!
En op basis van haar resultaten in Maarsbergen en Renswoude, is zij met Udiana geselecteerd voor het EK Landelijke Ruiters.
Nogmaals van harte met je verdiende plek
11. Vera Grevelink met Udiana - CIC3*
mooie reportage heb nu foto's van beide kanten kan ik optimaal zien wat ik weer verkeerd deed.