Vorig jaar in sept ook mee gedaan aan de tinkerdagen met Bart:
[SPR-ITP] Bart op de tinkerdagen (springen, cross en hindernisbaan)
Ik had mn mannetje toen pas net 3 maanden en had nog nooit gecrosst, vond t dus doodeng

Vandaar dat ik dit jaar graag mee wilde doen met iig 1 crossles. 5 mei was het dan zover

Ik was toch wel erg zenuwachtig en liet t maar over me heen komen

De afsprong, vooral ik vond die toch wel erg spannend

Uiteindelijk is hij er alleen bij het bankje erlangs gegaan, maar dat kwam door mij. Was bij de tinkerdagen vorig jaar de eerste hindernis en vond m doooodeng toen

Dankzij de les heb ik minder spanning bij apartere/enge/hogere sprongen, ontzettend fijn! Bart springt toch wel, die heeft in het verleden heel veel in de springsport gelopen met zn vorige baasje. Ik moet zelf die knop om leren zetten en leren vertrouwen op Bart en dat gaat dankzij de crosslessen steeds beter en beter

In de tussentijd thuis ook gesprongen. Ik vind vooral brede oxers erg spannend dus daar zijn we mee aan het oefenen. Uiteindelijk het opgebouwd en een oxer gesprongen van 90 cm

Oxer 80 cm

Charmante foto van oxer 90 cm

Een still uit n filmpje, ook de oxer van 90 cm

En in de tussentijd een springhekje in elkaar gezet van 75 cm hoog

Uiteindelijk is het gelukt om ook naar de 2e crossles te kunnen met Bart

Deze x ging het al zoveel beter! We hebben dan ook zeker onze grenzen kunnen verleggen, ik heb sprongen gedaan met hem waarvan ik nooit had gedacht dat ik die ooit zo durven en ben zo trots op Bart en ook op mezelf

De foto's staan zo ongeveer op volgorde

Instappen samen met Andrea (Snackie op bokt) en Jaron

http://nl.fotoalbum.eu/images1/201301/2 ... 000028.jpg

http://nl.fotoalbum.eu/images1/201301/2 ... 000029.jpg

En toen wees de instructeur deze hindernis aan...dacht echt serieus dat hij een grapje maakte

Als laatste hebben we een mooi lang parcourtje gesprongen

Eerst de bloemenbak

En toen de picknicktafel

En als laatste nog het bankje gesprongen, deze x ging hij in 1 x goed

Er is ook nog een filmpje gemaakt door Succubi

2 juni gaan we weer voor onze laatste crossles voor de tinkerdagen

Wat ben ik toch blij met mn mannetje

27 mei is hij alweer een jaartje bij me maar het voelt alsof we al jaren samen zijn

Bart is afgelopen april ook alweer 16 jaar geworden, maar dat is niet aan m te merken