Hier in België zit seizoen 2012-2013 er bijna op, het enige dat nog volgt is het nationaal kampioenschap eventing in juni.
Tijd om eens een topic te maken!
Kort overzicht van mijn twee kanjers:
- Evita, BWP merrie van 2004, eigen karakter. Loopt niveau B (in NE is dat dacht ik L): donkerbruin (foto 1-7)
- Diablo, BWP ruin van 2003, fijne durver. loopt niveau L (in NE is dat dan M): bruin (vanaf foto 8)
Hoewel in beide paarden veel meer zit, ben ik niet van plan om er meer uit te halen.
Evita is L klaar, Diablo is M klaar, maar ik zie dat (momenteel) niet zitten. Misschien ooit...
Ik lijd aan een ernstige auto-immuun ziekte die mijn bloed aantast waardoor ik continu aan de bloedverdunning moet.
Door problemen met de toevoer van bloed naar mijn onderste ledematen zit ik ook iets langer dan gewenst.
Ik mag niet vallen en zou dus eigenlijk niet mogen paardrijden, laat staan eventing!
Toch kriebelt het enorm en blijf ik rijden. En het gaat goed!
Zo goed dat beide paarden geselecteerd zijn voor het Nationaal Kampioenschap Eventing in juni
Hier de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Ik ben uiteraard enorm trots op mij twee super paardjes. Ze zijn niet perfect maar ze vullen elkaar ongelooflijk goed aan en maken van mij het meest blije paardenbaasje ooit!
Bedankt voor het kijken!!
(De foto's van mindere kwaliteit zijn met gsm getrokken en zijn afkomstig van professionele foto's die ik kocht.)
Dat moet een mega sprong geweest zijn.

ehb even gekeken, maar je zit er niet bij helaas..