Bij ons is het seizoen terug begonnen en we hebben al 2 wedstrijden meegereden.
We begonnen met Overpelt ( reeks B)
Als eersten hadden we de cross op het programma. Ik was best wel een beetje nerveus voor de start maar de cross ging heel erg goed tot de 3de laatste hindernis. Daar hadden we helaas 2 weigeringen. Het was niet de gemakkelijkste hindernis voor aan te rijden en de fouten lagen ook volledig aan mij. Ik was heel erg blij toen ik de eind streep zag, zo blij dat ik caruso wel op de juiste hindernis reed maar toch niet met de volle 100% nog reed, dus dacht hij, als jij oplet ik ook niet, en helaas ook een stopje op de laatste. Maar al bij al heel erg tevreden over ons eerste parcourke terug in het seizoen.
Helaas had ik de dag ervoor wat ruzie met mijn broer dus heb ik overpelt de GO-PRO niet mogen lenen van hem. Maar mijn ouders hebben het wel zo gefilmd
Een combinatie van filmkes van heel de dag.
En een foto van de cross

in ons springparcour waren we foutloos en de dressuur was redelijk voor ons doen. Wij moeten nog echt werken aan het dressuur stukje.
Hier nog enkele foto's van het dressuur

Dit weekend hadden we een cross in Lummen.
Ook hier hadden we als eerste een cross. We hadden 1stopje op de 5, ook mijn fout, zaten wat groot.
Hier had ik wel mijn GO-PRO op, hier het filmke van de rit, zet wel het geluid niet erg hard, want ik heb soms nogal wat hard geroepen op de mensen..
En wat foto's van de cross

In het springparcour hadden we 1 balk.
Ook heb ik deze met de gopro gefilmd al lijkt het hier dat de afstanden hier niet kloppen terwijl het op het gewone filmke en mijn gevoel wel kloppen.
http://www.youtube.com/watch?v=r2rTLK2C ... nw&index=1
Dressuur verliep niet zooo erg goed, niet erg veel kunnen inrijden en hij was al best moe en niet meer zo op het been.
Ook van lummen heb ik weer een combinatie filmke gemaakt
Maar al bij al ben ik heel erg blij met mijn 2 crossen, we hebben alle 2 plezier gehad, zijn veilig aan gekomen en dat is het belangrijkste over enkele crossen zullen de resultaten dan ook verbeteren.
Liefs Daphne
ik rij in de zomer de LRV tornooien hé
, de mijne zou op 1/3 er al de brui aangeven en met tong op de hoefjes rond lopen