,Zoals jullie in mijn topic van Regent des Mauvis hebben kunnen lezen.
Heb ik nu 2 super leuke paarden .
Het paard was ik als eerste gestart ben is Enrique S v. Heartbreaker. Een 8 jarige ruin uit Belgie.
Ik heb deze knappe ruin sinds april-mei 2012 onder het zadel en ben met hem L2 dressuur, L Springen en L SGW.
In Ysselsteijn liep hij zijn eerste L cross onder mij.
In de dressuur was Enrique wel kijkerig, maar heb hem redelijk kunnen rond sturen, en zag er redelijk goed uit. Zelf niet zo heel tevreden. Ik had 205 punten. In het springen had hij 2 balken in het springen. In de cross was hij foutloos de optimale tijd was 203 seconden en ik kwam binnen op 204,17.
Izalco mijn 'tweede' paard heb ik sinds eind november in mijn bezit. Dit is een 13 jarige ruin. Zijn afstammeling weet ik zo niet.
Ook met Izalco ben L2 dressuur en L springen.
In de dressuur heeft hij 2 keer gekeken op het juryhokje en voor het plaatje liep hij super. Met hem had ik 193 punten en foutloos gesprongen.
In de cross was ik foutloos en binnen de tijd. Namelijk 188 seconden als ik mij niet vergis. En had hij een 7de plaats wat ik niet verwacht had.
Al met al een fijne cross gereden met beide paarden
Mijn zus heeft de cross gefilmd, niet zo'n hele goede kwaliteit maar geeft een mooi beeld.
Voor de oplettende bokkers, ik heb bij beide paarden dezelfde cross set om, dus om het verschil te zien...goed zoeken...
Nu op naar Chaam!
Enrique S.

Izalco

Tot de volgende keer