Sinds augustus 2011 ben ik trots eigenaar van deze stoere schimmel. Westend is een inmiddels 9 jarige ruin van Montreux. Begin oktober 2011 hebben wij ons eerste oefencross gereden en dat smaakte naar meer. Dus zijn we in Westerbork voor het eerst van start gegaan en hij liep gelijk foutloos rond!
En daarmee was eigenlijk de toon gezet!
Behalve Norg, waar we door een stuurfout van mij in eerste instantie langs het water gingen in plaats van er door heen, heeft Wes alle crossen foutloos uitgelopen! Wat ons in Vinkega een 4e prijs en in Vasse zelfs een 3e prijs opleverde!
De kroon op ons eerste seizoen was toch echter wel afgelopen weekend in Bathmen. Na de dressuur stonden we met 196 punten op de 3e plek. Het springparcours ging foutloos! Met een hartslag van 48 en voor het eerst met cross-horloge gingen we de cross in. Hij deed het weer super en we kwamen foutloos en voor het eerst binnen de tijd over de finish!
Dit leverde ons een 2e plaats op en dus mogen we ons reservekampioen van Overijssel in de klasse B SGW noemen!Ik heb een filmpje gemaakt van de opnames die mijn moeder heeft gemaakt. Ze heeft niet alle crossen gefilmd, maar het geeft toch wel een goed beeld van ons seizoen en de ontwikkeling die we (denk ik) samen hebben doorgemaakt. Ik ben kei trots op hoe Wes het aanpakt en ik hoop dat we volgend seizoen lekker zo door kunnen gaan en de overstap naar het L kunnen maken!

En enkele foto's:
SGW Norg:

SGW Vasse:

Een berichtje zou leuk zijn