Gister heb ik met Obelisk mijn opwachting gemaakt in de L cross voor het overijssels kampioenschap. Hiervoor 2 foutloze B crossen kunnen rijden en daardoor me maar direct overgezet naar het L.
Voor mij de eerste keer L, voor dit paard 2 vingers in de neus (heeft in het verleden hoog gecrosst). Voor mij dus een super leerpaard!
Dressuur ging ondanks wat grote fouten wel fijn met als resultaat 182 punten, springen 2 balken waar ik eigenlijk niet ontevreden mee was als ik zag hoe er werd gesprongen en de cross foutloos! (wel erg veel tijdfouten, heb heel erg gecontroleerd gereden wat voor sommige lijnen ook wel nodig was).
Uiteindelijk met een nette 7e plek geëindigd. Waarschijnlijk de laatste cross met dit paard
omdat ik straks moet gaan afstuderen, maar heb onwijs van hem genoten en geleerd! Echt een fantastisch en supereerlijk paard
Ik wil Henry van Arem (Finlandia op bokt) nog heel erg bedanken dat ik de camera mocht lenen, en voor het mooie resultaat van de montage
!!Hierbij de video. Afwisseling van cap camerabeelden en normale videobeelden. Helaas soms wat vervelende regendruppels!
tip: even kijken op HD

Dit paard heeft mij dus inmiddels als ruiter de stand SGW L+2 opgeleverd

haha