En wat was het een TOPDAG!
Heerlijk een dag onder de paarden.
Vroeg in de ochtend al vertrokken, want we moesten om 9:30 klaar staan bij de start van de cross voor een Cliniq van Wieneke Harderingh.
We zijn tijdens deze oefenles in een klein maar gezellig groepje alle hindernissen bij langs gegaan en hierbij kregen we bruikbare aanwijzingen en les van Wieneke.
Na deze leuke oefenles hebben we de paardjes weer op de trailer gezet want wij waren pas rond 13:00u aan de beurt voor het springparcours.
Dus we konden mooi de kunst van onze voorgangers afkijken
Toch wat zenuwachtig maar zeker kwamen we de ring in en mijn toppertje sprong alle hindernissen ( bij hindernis 7b helaas een balkje) dus we mochten door de naar de cross.
Even op onze stalgenoten gewacht en op naar de Cross.
Deze hebben we lekker in ons eigen draf-tempo gereden, omdat het onze eerste keer was.
Helaas bij de eerste hindernis kreeg ik al een weigering van mijn fjordsel( s'morgen in de oefenles ook al hihi) maar daarna alles gesprongen wat ik wou!
Na de cross moesten we een verplichte hartslag controle bij langs dus eerst 10 minuten gestapt, ze zat gelukkig na 10 min alweer op 60. Dus het was helemaal goed
Ik ben hartstikke trots op mijn toppertje ze is nog maar 4 jaar en redelijk onervaren, maar ze pakt het super op!
We doen volgend jaar zeker weer mee!
Hier nog wat foto's!
1. 'Smorgens in de vroegte wachten op onze oefenles.

2. Crossles van Wieneke.

3. Heerlijk door het water!

4. Spannend! Ons aller eerste springparcours..

5. Sfeerplaatje van de cross.

6. Nummer 69 heeft lol gehad!

7. Boven op de zandbult.

8. Vriendjes

9. Uiteraard de cross bespreken tijdens het uitstappen.

10. Wachten op de hartslag controle

11.

( Bedankt voor de foto's Jan Lenting en Janita Wind)

wel gaaf beestje!