Foto's zijn gemaakt door prokoni , eventingphoto , marjoleinfotografie , gianti en ankevivaldi. Allemaal bedankt voor de foto's en ik ga er zeker nog een aantal bestellen
Na met veel moeite mijn winstpunt b-springen gehaald te hebben kon mijn crossseizoen in Castenray van start gaan. Met 210 punten in de dressuur en 12 strafpunten in het springen ben ik tot hindernis 10 gekomen. Ferrose was de hele rit nog erg bang maar ze heeft veel geleerd.
in het springparcours
1

2

en in de cross
3

4

Daarnsa gingen we naar Markelo Snorrewind. Ik had daar 189 punten in de dressuur, 1 balk in het springen en ik reed na 3 weigeringen met mijn stomme hoofd verkeerd. Van deze cross heb ik geen foto's
In juni zijn we afgereisd naar Vlietland. Ferrose was hiet stout bij het losrijden voor de dressuur en stout bij het losrijden voor springen. Met dressuur iets van 195 punten, 3 balken met springen (en dat viel me mee gezien haar gedrag met losrijden) en een foutloze cross waarbij Fertrose ook angstvrij rondliep
5

6

Daarna gingen we naar Panningen. Hier zijn we precies 3x helemaal verregend. In de dressuur nog een 202 punten, mooie score voor proef waarbij Ferrose geen seconde recht liep omdat het stort regende. Springen geloof ik 1 balk en in de cross misdroeg ze zich dus dat was einde oefening. Gelukkig een fijn meedenkende organisatie en Ferrose nog een rondje in de oefencross mogen starten die ze super simpel foutloos rondliep. Er waren hier geen fotograven aanwezig
Daarna naar Ermelo. Dit was zonder dressuur maar foutloos springen en in de cross was Ferrose in paniek en deed daardoor ook idiote dingen. Uiteindelijk gestrand op hindernis 10
7

8

Tussendoor nog een training gehad bij rob om het vertrouwen te herstellen, maar Ferrose was daar weer haar vetrouwde zelf
http://www.youtube.com/v/7pDfFNt5mhg
Daarna naar Gorssel. 201 punten in de dressuur, foutloos in het springen en een foutloze cross. Hier hadden we ook nog een vijfde prijs
9

10

11

In Ysselsteyn reed ik 196 punten in de dressuur. 2 balken in het springen en htwee weigeringen in decross. Helaas ook hiervan geen foto's
In diepenheim verloor Ferrose haar vertrouwen volledig en zijn we enkel de startlijn van het springen gepasseerd. Nu gaan we de hele winter werken aan het opbouwen van het vertrouwen en dan gaan we weer knallen in chaam.
Ondanks de niet uitgereden crossen ben ik toch heel tevreden over ons eerste seizoen. we hebben veel geleerd.
Berichtje zou leuk zijn
Maakt je set helemaal af