18 Mei 2005, een dag die ik nooit zal vergeten. Daar uit de trailer kwam mijn tinkertje (3,5jaar oud). Een van mijn grootste dromen kwam uit. Mijn eigen pony, zelf voor gespaard.
In het begin was het niet zo makkelijk voor ons beide. Hij was nog niet zo lang in Nederland en ik had zelf eigenlijk alleen ervaring met manegepaarden. Met wat hulp van de pensionhoudster groeide wij en werden wij steeds meer een team. Samen begonnen we eerst aan de uitdaging dressuur aan en later ook springen en officieel crossen. Crossen is toch wel wat we het liefste doen.
Wizzard is mijn allerbeste maatje, die altijd voor mij klaar staat. Hij heeft me veel zelfvertrouwen gegeven, die ik had verloren door mijn ziekte periode (ziekte van Crohn).
Vorig jaar hebben we ons laatste cross-seizoen gereden, met als hoogtepunt 3de op de Utrechtse Kampioenschappen SGW B paarden! Helaas hebben we een beetje ons eindpunt bereid. Eindstand: Paarden M2 dressuur en B SGW
Wizzard loopt momenteel in de Bixie met Troy (9 jaar) en ik rij nog af en toe onderlinge wedstrijden met hem en maken we samen nog wel eens de bossen onveilig.
Voor degene die Wizzard nog niet kennen:
Naam: Wizzard
Leeftijd: 10 jaar
Ras: Tinker
Niveau: Bixie B1 Dressuur, A Springen
Voorheen: L springen en SGW Ponies, M2 Dressuur en B SGW paarden
Vorige topic's:
> "My First Eventing Challenge" Maarsbergen 2012
> Flower-power!
> Wizzard @ Tinkerdag Leusden 1/2 September
Hieronder een foto’s van ons samen van vroeger en nu en ook nog een klein filmpje.
Kusje
Crosstraingen
Oeps

Jump

SGW Hattem
Springen
Tros

SGW Vlietland

SGW Texel 2007

Springen Utrechtse Kampioenschappen
SGW Bathmen 2011
Springen Bathmen

Wizzard

Bedankt voor het kijken! Laat je een reactie achter?
Mocht je vragen hebben over Wizzard en mij, een pb'tje mag altijd.