2 weken geleden had ik eigenlijk gedacht om aan broekelo mee te doen, maar toen ik er achter kwam dat de militry daar op viel, wouden mijn ouders niet mee
die vrijdag voor de cross belde ik en gellukig mocht ik de oefencross in neede nog rijden, had natuurlijk niet echt getraind maar aangezien mijn pony meestal 2 keer in de week op concours gaat was hij nog wel een beetje in conditie
Toen we aankwamen naar een lange rit, (we waren ook nog verkeerd gereden
) gingen we de cross lopen, we waren al laat dus het laatste stuk hebben we maar gerent, de cross was een mooie hoogte alleen ik zou wel een paar hindernissen over slaan omdat het zijn eerste cross is en we niet wisten wat hij er eigenlijk van vond. Toen snel inrijden was ik te laat
gellukig was er nog plek tussen de paarden!
toen ik de cross inging dacht ik echt dit gaat nooit goed komen, maar bij 2 twijfelde hij nog maar later ging hij super, we hebben alles gesprongen uiteindelijk eentje over geslagen hindernis 11 (dat was een dubbel maar de achterste sprong heb ik wel gesprongen
) bij de waterbak ging het wel een beetje moeilijk alleen hij ging er uiteindelijk tog wel in, een paard heeft me nog wel ingehaald maar achjaa wat hebben we genoten
Volgend jaar dus officieel starten
(de hoogte van de cross stond ook op DB hoogte omdat ze niet meer gingen verbouwen voor de paarden)

voor de cross
de waterbak (deze foto ga ik bestellen niet de perfecte foto maar achja tog een leuke herinerring)

denver weer vrolijk in de wei naar een leuk dagje!

maar nu richten we ons weer op het dressuur, we moeten over dus dat word hard aan de bak dit jaar.
hier nog een paar fotos van dressuur en springen dit jaar.

Een reactie zou leuk zijn