Vorig jaar op 1 oktober kocht ik een 8 jarige BWP ruin Diablo Vd Smishoeve (capital x lys de darmen).
Ik zocht een veilig paard aangezien ik door een bloedziekte eigenlijk niet meer zou mogen rijden...
Ondertussen zijn we een jaar later en ik ben dol op mijn Diablo.
Hij is niet het knapste paard, ook niet de meest lichtvoetige of elegantste, maar voor mij wél het beste paard!
We startten in reeks Beginnelingen bij de LRV. Dit halve seizoen was voldoende voor een plaatsje op het nationaal kampioenschap eventing in Lummen. Daarna maakten we de overstap naar de reeks Licht. Diablo loopt altijd foutloze cross!
En ons jaar werd bekroond met een tweede plaats dit weekend op de CNC military Waregem in reeks La!
Ik hoop nog lange tijd van hem te kunnen genieten, hij is echt een topper!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

En als afsluiter Anzegem:
11.

12.

Ik hoop op een nieuwe selectie voor het nationaal kampioenschap van dit seizoen, deze keer in reeks L.
Op die manier denk ik dat ik na dit seizoen een overgang kan maken naar de reeks M.

.
petje af hoor! Ziet er goed uit en hij is zeker wel leuk om naar te kijken hoor. Hij mag er best wezen. Er plezier aanbeleven is net zo belangrijk maar het ziet er goed uit!