[SGW] Duke op oefencross stal lozeman putten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jessicaduke

Duke op oefencross stal lozeman putten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 16:13

Ik ging voor het eerst op oefencross met duke.Het was super leuk. Hij vond sommige dingen nog wel spannend.
Verder sprong hij super braaf.
bij 1 opsprong kwam hij niet zo goed uit en tilde hij 1 been niet zo goed op waardoor we een beetje uit balans kwamen zie filmpje blooper. Ik heb 2 rondjes gedaan. Hij had een super goede conditie en was niet bezweet of heel erg aan het hijgen (of hoe je dat ook noemt.) Super trots op duke.

Info: duke, duitse rijpony, 16 jaar
Hieronder het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=OLkGVEp965k

Een reactie zou leuk zijn maar houd het wel netjes;)

Als dit topic ergens anders hoort kan hij dan verzet worden ipv verwijderd?

Berdien

Re: Duke op oefencross stal lozeman putten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 17:08

RIJ-ITP -> SGW-ITP

hetismij

Re: Duke op oefencross stal lozeman putten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:26

Leuk filmpje hoor! Probeer alleen voor de volgende keer je beugels veel korter te doen, dan houdt je automatisch denk ik je onderbeen ook wat stiller :)

Ik heb je nog zien rijden, was zelf diegene op het bruine paard met grijs/turquoise vlak na jou! Heeft diegene die foto's van jou heeft gemaakt nog meer foto's gemaakt toevallig?

jessicaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 14:55

hetismij schreef:
Leuk filmpje hoor! Probeer alleen voor de volgende keer je beugels veel korter te doen, dan houdt je automatisch denk ik je onderbeen ook wat stiller :)

Ik heb je nog zien rijden, was zelf diegene op het bruine paard met grijs/turquoise vlak na jou! Heeft diegene die foto's van jou heeft gemaakt nog meer foto's gemaakt toevallig?

Ja ik heb ook nog foto's van andere ik heb 2 verschillende bruine paarden met allerbij een blauw/grijs zetje maar heeft die van jou ook springschoenen aan of dat niet?.moet je even via pb je mail adres sturen als je de foto's wilt hebben;)