[SGW] Evita op training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SofieHavan

Evita op training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 19:35

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik, ondanks het slechte weer, toch gaan trainen met mijn merrie.

Evita is een 8-jarige BWP-merrie (Varnese vd Holstenhoeve x Furioso Z). We zijn L1 dressuur, B springen (alle punten voor L zijn er) en B eventing. Het was al heel lang geleden dat ze gecrosst had dus ze was weer wat kijkerig.

Evita is een moeilijk paard, ze laat zich zeker niet dwingen, enkel met zachte hand, overtuigingskracht en tijd kan je haar dingen laten doen. Maar ze is al zoveel verbeterd en ook al is het niet gemakkelijk ik ben dol op haar.
Ik ben wel veel voorzichtiger geworden aangezien ik een aantal lichamelijke problemen heb. Er zullen wellicht reacties komen over de lengte van mijn beugels, maar ik kan niet korter wegens problemen met de bloedtoevoer. Gelieve hier dus geen commentaar over te geven.

1. Afbeelding

2. Houtmijt
Afbeelding

3. Boompje
Afbeelding

4. Afsprong
Afbeelding

5. Klein trakhenerke, vroeger kreeg ik haar er niet over, nu deed ze het meteen!
Afbeelding

6. Smal paddenstoeleke, eigenlijk gewoon een afgezaagde boomstronk. Heel smal en aanrijden was moeilijk, k heb een keertje of 2 moeten proberen, ze zag het echt niet, maar sprong dan toch goed :D
Afbeelding

7. Bandjes ;)
Afbeelding

8. Punt :)
Afbeelding

In het water stappen was moeilijk, er liggen rare zwarte matten waar ze bang van was, maar in het water "springen" ging meteen. K vind deze foto cool omdat ze echt grappig naar het water zit te kijken :P haha!
9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Schansje, ook heel smal
Afbeelding

12. Put :) Ging ook direct (terwijl dat vroeger ook veel drama was!)
Afbeelding

Ik vond het echt een fijne dag :)

SofieHavan

Re: Evita op training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:56

Nog een foto vergeten
13. Afbeelding

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:03

Hey Sofie, je hebt een bokt topic gemaakt! :D mooie foto's, uw vriendje heeft dat goed gedaan! ;)
wel stoer dat je die paddenstoel zo goed op foto hebt!

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:05

Wauw, dat ziet er echt gaaf uit!