Samen met Abby en Co (abbycootje @bokt) met de trailer op pad.
Super georganiseerd, vond Wendela super les geven en had direct vertrouwen in haar, wat ervoor heeft gezorgd dat Bailey en ik dingen hebben gesprongen die ik vantevoren niet gedacht zou hebben!
En ja, het zijn misschien wat veel foto's, maar ik kon niet kiezen. Zo trots op mijn paard, dat zo maar alles kan!
Dank ook aan alle fotografen die zulke prachtige foto's gemaakt hebben. Ben zo blij dat ik zulke mooie, stoere plaatjes van deze dag heb!
Het is me vandaag wel even ingewreven dat ik toch een echte fjord heb. Hoe engelachtig braaf Bailey is bij de 'spelletjes' (lees: dingen) die hij kent, zo moesten de spelregels voor het crossen vandaag dúidelijk even vastgesteld worden
. Had er afentoe m'n handen vol aan, maar hij speelt wel fair; als ik hem duidelijk corrigeer op iets, is het na een of 2 keer over. Prima dus. luisteren naar instructie van Wendela

spring Bailey, spring!

ik was er niet 100% zeker van dat we deze konden, resultaat:

maar toen ik gewoon zei dat hij het kon, konden we ineens vliegen!

Waterbak. En zo'n heerlijke bak met plantjes en dingen moeten natuurlijk eerst alle salamanders uitgeslurpt worden

Hier werd hij echt blij van, waterpaard

sprong over een dikke boom vanuit het water! Dat vond meneer wel de tofste hindernis van de dag denk ik

Op spring- en crossgebied hebben we nog een hoop te leren, maar de smaak hebben we in ieder geval zéker te pakken na vandaag! Nu al zin in de volgende keer!