[SGW] Evita op Cross Heusden 2012 (B)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SofieHavan

Evita op Cross Heusden 2012 (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 12:54

Hallo allemaal,

Net zoals Diablo ([SGW-ITP] Diablo op Cross Heusden 2012 (B)) heeft Evita cross gelopen in Heusden. Zij liep de kleine cross wat zich situeert op niveau A-B. In de nationale eventing loopt zij net als Diablo reeks B. Dit met wisselend succes. Soms foutloos soms met ontelbare stopt.

Evita is een 8jarige BWP merrie van Varnese vd Holstenhoeve uit een Furioso Z merrie. Het is een zeer gecompliceerd merrie met een gigantische handleiding. De bedoeling was dat zij verkocht zou worden aangezien ik aan een bloedziekte lijd. Diablo zou in de plaats komen. Maar ik kan geen afscheid van die fantastische paard nemen, dus ik blijf haar rijden, al doe ik het extreem voorzichtig. Ik neem geen enkel risico en als ze wat heet doet, ga ik stappen. In deze cross hebben we 2 stops gehad maar ik heb veel moeten stappen en draven omdat mevrouw de omgeving kent en liever huiswaards wou gaan ;) Toch ben ik heel tevreden en heb ik genoten van mijn dag.
De twee eerste foto's heb ik laten uitvergroten :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Sofie

lotjelise

Re: Evita op Cross Heusden 2012 (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:38

Wat een leuke crosbaan, en gave foto's!

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:43

had je nog niet zien staan met evita :Y)
ook hier mooie foto's he ;)

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:48

jeetje ik krijg echt de kriebels als ik weer iedereen zie met al die leuke cross foto's en filmpjes!
helaas moet ik nog lang wachten denk ik met m'n jonge paardje...

Ziet er super uit, en gave crossbaan! plezier spat er van af! jaloers hier iemand :o

Juicey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 10:21

Ik vindt wel dat je paard een beetje met zijn hoofd naar beneden hangt. Misschien doet hij dat altijd, maar misschien kun je er iets aan kunnen doen. Dan hoef je zelf ook niet zo ver naar beneden te hangen. Ziet er verder erruuuug leuk uit zeg! Gave crossbaan ook.

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 16:02

Da's Evita haar "springtehniek" ze maakt zich erg rond boven de sprong. Soms niet eenvoudig, maar liever zo dan met een holle rug springen! Bedankt voor je reactie :)