Al een tijdje geleden hadden Cortana en ik onze eerste indoor sgw gereden in deurne! Het was echt een geweldige ervaring en we zijn zeker van plan om vaker aan een sgw wedstrijd mee te doen!
Woensdag oefencross
Woensdag kon je meedoen aan de oefencross en omdat het onze eerste sgw zou worden hadden we maar meegedaan voor extra oefening. En het was zeker de moeite waard! De oefencross ging echt super Cortana vond het echt geweldig en we hadden geen enkele weigeringen!
Donderdag Dressuur en springen
Donderdag ochtend was er eerst dressuur en daarna moesten we meteen door naar het springen. De dressuurproef ging echt super (het was een B proefje en we rijden zelf L2

Daarna moesten we meteen door naar het springen maar door een enorme domme fout van MIJ hadden we 4 strafpunten: De crosshindernissen van de volgende dag stonden ook al in het parcours dus in totaal stonden er 29 hindernissen in de bak( 20 van de cross en 9 voor het springparcours) Ik had wel parcours kunnen verkennen en ik dacht dat ik het ook wist

Vrijdag de Cross
Nou omdat door het vergeten van het springparcours erg bang dat ik de volgorde zou vergeten van het crossparcours (20 hindernissen!) Had ik maar een blaadje met daarop het parcour mee naar huis genomen om te oefenen. Gelukkig kende ik het parcour helemaal en cortana sprong weer super en keek bijna nergens naar en dan was het een foutloos parcours!
Uiteindelijk zijn we 8e van de 23 geworden in de DE-B dus voor de eerste indoor sgw ben ik echt heel erg tevreden!
Wat info over cortana:
Andalusiër+appaloosa
11 jaartjes jong
L2 dressuur en M1 klaar
B springen. En volgende week brabantse kamioenschappen!
Hierbij de foto's en het filmpje van de SGW:
1. Cross

2. Tonnen

3.

4. Oeww dat is toch wel eng

5.

En hier dan nog wat foto's van de oefencross (let niet op mijn houding). De foto's zijn gemaakt door bokker: DmNqUe
nogmaals heel erg bedankt

6. oeww die tonnen zijn toch wel heel erg eng

7. Het heuveltje op!

8. Eventjes een stukje middengalop!

9. Dat knappe koppie van Cortana

10. Over het huisje springen!

11. Tussendoor een stukje draven!

12.

En hierbij dan het filmpje van de oefencross+cross (mijn eerste zelf gemaakte filmpje

Ik weet het mijn houding is niet perfect maar ik was meer bezig met over de hindernissen heen te komen

Eerdere topics:
[RIJ-ITP] Cortana op haar best @ herperduinen
[SPR-ITP] Cortana voor 2e keer op bokt! @ vrijspringen
Laten jullie een berichtje achter?
xxx