Hij is een nakomeling van Cartano en is zo'n 1,75m groot (ik ben 1,65).
Dressuur vindt hij zuur, en dit springen vond hij heel erg leuk, soms werd hij iets te enthousiast!
Dit was de 3e les met hem qua springen/SGW. 2e SGW training en hij pakte het lekker op, merkte al echt wat verbetering.
Volgende week maak ik mijn B-debuut in de dressuur en van de zomer/najaar een keer BB/B springen en BB SGW.
Hij springt het allemaal erg makkelijk, en ben echt blij met mijn paardje.
Heb een tijd met een B-pony gesprongen, totdat ik daar te groot voor werd. Toen ging ik op een E-pony (fries x new forest) was leuk maarja kwam gewoon weinig vooruit en ik wilde meer dan hij kon. Nu rijd mijn moeder hem en dat gaat super, en ik ben helemaal gelukkig met mijn paardje.
Ik heb hem zelf beleerd sinds juli. Buitenritjes maken vindt hij ook erg leuk en doe ik ook regelmatig, het is een veelzijdigpaard

losrijden:

losspringen:

eerste keer een hogere hindernis, wat was ik trots

Heel spannend in de waterbak.

De vorige crosstraining:
Deze keer:
Hij kwam niet helemaal lekker uit, iets te hard erin.
Ik moest doen: de in- uitjes, het schuine boompje, rechtdoor , dan de boomstam of bomenwagen.
Eerste fout van mij: Ik ging niet rechtuit, dat hoor je als je geluid aan hebt

Tweede keer: Ik ging over boomstam en hij vond dat ik de bomenwagen wel kon nemen.
Bij dertig seconden ga ik de waterbak in.
lekker blubberen door de waterbak

Nog een keer
Waterbak in draf, schuin boompje.
Tips zijn natuurlijk welkom, hou er rekening mee dat het een jong paard is, nog erg zoekerig is en ik niet alles in verlichte zit doe omdat hij dus nog zo zoekerig is, hier ben ik met de trainingen wel mee bezig

(Na afloop wilde hij mijn paard wel bij hem houden en ik mocht ook wel blijven