[SGW] Eerste keer oefencross holten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

koetjeboe

Eerste keer oefencross holten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 10:35

Een stal genootje van mij had me over gehaald om mee te doen met de oefen cross in holten.
In eerst instantie gezegt dat ik dat echt niet deed, Daantje wijgert standaart als het geen leuk gekleurd balkje is waar ze over heen moet.
Uiteindelijk heeft ze me toch weten over te halen.
Ik zou eerst starten en daarna zij als daantje niet meer wilde onderweg dan kon ik daantje achter haar haflinger aan laten gaan :+

Nou boven verwachting ging het goed, wat zeg ik fantastisch.
Afbeelding
1. een van de eerste sprongen.

Afbeelding
2. tot hier ging het goed daarna kwam mijn stalgenootje me inhalen en toen dacht daan alleen nog maar ik moet daar zo hard mogelijk achter aan.

Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5. Daantje liep op de boven staan dri foto's echt heel erg te trekken.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7. samen op de finisch af.

Afbeelding
8.
Afbeelding
9.

Nou dat was het weer.
Ik ben me er van bewust dat ik veel meer mee moet gaan zitten, en dat em houding een ramp was.
Maar ik was erg gespannen omdat ik heel bang was dat ze zou weigeren.
Heeft ze echter een keer gedaan op de eerste en laagste sprong verder sprong ze alles zondr twijvel.
Volgens jaar gan we het dan ook helemal alleen doen niet meer achter iemand aan.
Maar het heeft me vertrouwen goed gedaan.

rosa_emmelie

Re: Eerste keer oefencross holten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:51

wat een leuke haf!! en een leuke cross! leuke hindernissen om te springen!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:57

Oe das al weer lang geleden! Leuk dat je je hebt laten over halen om mee te doen. Ik heb ook mee gereden, en alles in verlichte zit gedaan (zoals ik ook leer tijdens mijn trainingen) Dat je dus meer moet gaan zitten is dus niet per definitie zo hoor! Wel mag je wat meer je hakken uitdrukken tijdens de sprong. Verder ziet het er leuk uit!

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 13:23

Loetie84 schreef:
Oe das al weer lang geleden! Leuk dat je je hebt laten over halen om mee te doen. Ik heb ook mee gereden, en alles in verlichte zit gedaan (zoals ik ook leer tijdens mijn trainingen) Dat je dus meer moet gaan zitten is dus niet per definitie zo hoor! Wel mag je wat meer je hakken uitdrukken tijdens de sprong. Verder ziet het er leuk uit!

Ja ik bedoelde ook meer mee gaan in de sprong. voor mijn gevoel werk ik haar nu een beetje tegen

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:40

Ik vind dat reuze meevallen. Het zijn geen joekels van hindernissen en bij sprongen van deze hoogte plat op de nek gaan liggen is ook weer het andere uiterste. Zo als je op de eerste en tweede foto zit, is netjes toch? Ik krijg bij het zien van jouw foto's niet het gevoel dat je haar tegenwerkt... (Zeker voor een eerste keer, en waarbij de spanning van je gezicht is af te lezen ;) ) Gewoon lekker blijven oefenen!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:56

Ik vind het knap dat je het tóch gedaan hebt, respect hoor!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:57

Leuke haf <3 Ziet er leuk uit ;)

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:34

Hé, Marshall op bokt!
Cross was echt leuk. Volgend jaar mag je het zeker weten lekker op eigen benen doen! ;)