Mijn stiefvader heeft gefilmd en daarna alles tot een mooi filmpje gemaakt
even snel wat info over het edele ros:
Kane
6 jaar
Nrps
1.69
Kanut x Abu Hassan
Ik heb Kane sinds zijn 3,5 en heb hem zelf ingereden (hij was wel al zadelmak). Wegens wat blessures en gestunteld van ons allebei zijn we pas een tijdje echt actief bezig, en dit was onze 2e jumpcross.
De vorige keer deden we mee met de 50/60, maar dat was toch een beetje laag voor zo'n reus.
We hebben verder niet echt veel ervaring met springen, en dit was ook ons eerste echte parcourtje in de binnenbak.
Kane was de grootste deelnemer, en je kan ook wel zien dat het een beetje krapjes was voor zon slungel.
De rede dat ik vooral een hoop sprongen in draf heb gedaan is heel simpel: ik was ontzettend zenuwachtig, de hindernissen leken gigantisch en Kane springt soms ook nogal .. overenthausiast.
en tja... water... dat doet die dus echt niet, daar ga ik ook even flink op oefenen, maar ik vond het voor deze keer, omdat het toch zo'n beetje de eerste keer was niet erg om erom heen te rijden.
en natuurlijk een dikke
kijk, geniet, en wees niet te streng voor deze groentjes
Volgende keer gewoon voor zetten en iets druk opbouwen met been. Die hoogte kan hij gemakkelijk vanuit stilstand doen.
). En het was de eerste keer, dus ik heb ook nergens moeilijk gedaan, alles heel rustig en relaxt.