De eerste cross was SGW Markelo in de B. Helaas dus 1 weigering, maar toch een goed begin.

Toen gingen we op naar SGW Westerbork wat tevens de noordelijke kampioenschappen waren. Hier was ik 8e, maar maar 7 prijzen.

Op 4 juni gingen we op naar Oudkarspel. Met echt super weer!

Vrijdag 24 juni werd onze laatste wedstrijd in de B. Dit was in Maarsbergen. Weer foutloos en 2 seconden buiten de ideale tijd en echt heerlijk gescrosst!

Op zaterdag 20 augustus heb ik voor het eerst in de klasse L gereden in Wieringerwerf. Weer foutloos, maar helaas geen foto's. Wel super blij natuurlijk!
Toen gingen we een echt reisje maken naar Texel om daar mee te doen aan de georganiseerde SGW. Dit was toch wel even een hele andere cross dan Wieringerwerf. In de cross ging ik mooi van start. Helaas kreeg ik voor hindernis 3 de rode vlag, omdat er bij h 4/5/6 wat problemen waren met mijn voorgangers. Toen ik weer van start mocht bij h3 was de starter bij het begin al eerder gestart waardoor ik vrij vlot iemand achter mij had. Geen mooie sprong op 3 en W snapte niet waarom er iemand zo dicht achter hem galopeerde. Dus haar maar voorbij laten gaan, maar toen was de finish er ook al vrij vlot. Helaas dus geen fijne cross gereden, maar wel weer foutloos.

Toen kwam ik er ineens achter dat ik na 2 crossen al 4 wps had, dus ik net zo goed kon proberen om nog 2 te halen zodat ik mocht starten op het NK in Barchem. Dus op 25 september gingen we op naar Neede. Na een klein probleempje in de waterbak kwam ik wel weer foutloos aan de finish.

Nou ja toen moest ik natuurlijk tussendoor nog een cross rijden om beide scherp te blijven. Dit werd SGW Hattem. Ook hier weer fijn foutloos rondgekomen. Wel echt te langzaam, dus daar moest wel verandering inkomen.

En toen dan de afsluiting van het seizoen nl het NK. En weer foutloos aan de finish met een heerlijk gereden cross. Heb onderweg echt genoten en W trok mooi op alle hindernissen aan!

Dit was ons topseizoen en tegelijk de afsluiter van ons als combinatie. Wonderland stond sinds de zomer te koop en afgelopen vrijdag hebben we hem weg gebrach. Helaas. Ik heb afgelopen seizoen echt kunnen genieten en heb heerlijk kunnen rijden!
Van B + 5 naar B + 12 en L + 10. Dit betekende dus ook dat ik na 5 crossen in de L al naar de M startgerechtigd was. Dus al met al een super seizoen gehad en goede prestaties behaald.