Aludine is een 6 jarige merrie van Sydney x Voltaire, we zijn L1 dressuur, L springen en L SGW. Vorig jaar in Barchem liep ze haar eerste B cross, we hadden daar 3 weigeringen, maar verder pakte ze heel goed aan voor haar eerste keer. Filmpje van Barchem 2010:
http://www.youtube.com/watch?v=7CYsp1EFJY8
Dit jaar begonnen we in Markelo nog in de B, fijn gedressuurd, foutloos gesprongen en gecrosst. Hier alleen geen beeldmateriaal van.
Van Mei t/m Augustus heb ik voor Mirella Vrolijk gewerkt in België en Adin ging natuurlijk mee! Heb daar echt een super tijd gehad en heel veel geleerd! We zijn daar ook een paar keer gestart. In Waregem wat ons L debuut moest worden, vergat ik heel dom een hindernis in het springparcours waardoor we de cross niet mochten starten. Wel fijn gedressuurd, nog een mooie foto van:

De volgende start was Genk, een supermooie wedstrijd! Alle onderdelen op verschillende dagen en mooie feestjes

Dressuur ging heel fijn, +/- 184 (in België zijn de proeven een stuk moeilijker dan in NL) Cross foutloos en het springen de dag erna ook!
Dressuur:

Cross:

De volgende wedstrijd was Brugge, hier heb ik ook erg fijn gereden. Dressuur 186, springen foutloos en de cross ook foutloos!

Hier nog een filmpje met filmpjes van wedstrijden en trainingen in België, Lelystad, springwedstrijden en nog een paar van vorig jaar:
Terug in Nederland gelijk nog een cross, namelijk Oenkerk, 184 in dressuur, foutloos gesprongen en binnen de tijd foutloos gecrosst!
De waterbak ik Oenkerk:

Daarna kwam Hattem, dressuur ging goed maar kon beter, weer 184 pnt. Foutloos gesprongen en super fijn foutloos met 20 sec buiten de tijd gecrosst.
Filmpje van de start en afprong-boom-stijl, zich laten zakken bij afsprongen moet ze nog wat beter leren:
Mooie foto over de tonnen:

Toen waren we in 4 L wedstrijden al L+8 en mochten we meedoen aan het NK in Barchem! Zo goed als de dressuur tot aan toen ging, zo slecht ging het nu. Last van de vliegjes en ik had er wat te lang opgezeten waardoor ze wat trekkerig werd. 171 en 172 kon ik me wel in vinden.
Met inspringen sprong ze super fijn, in de ring werd ze helaas enorm gestresst toen de bel ging, waardoor we geen fijn parcours konden rijden. We hadden dan ook één balk op de laatste dubbel omdat we te hard inkwamen.
De cross ging wel weer super fijn! 2 weigeringen de wiebertjes. Ik had besloten de moeilijke lijn te proberen, was teveel risico bleek. Rest van de cross wel weer super, ook de moeilijke watercombinatie deed ze zo! (zo’n insprong hadden we nog nooit gedaan!).
Hindernis 3:
http://i80.photobucket.com/albums/j176/ ... /DSCH3.jpg
Op naar hindernis 4:

Wiebertje:

Hindernis 15:

Hindernis op de bult, ik zit terug omdat het na de landing stijl naar beneden gaat
http://i80.photobucket.com/albums/j176/ ... DSCH20.jpg:
Op naar de finish:

Ik heb deze cross met een helmcameraatje gereden(met dank aan Riannhuh!) Niet kijken als je hoofdpijn hebt, in het begin is het nogal schokkerig, later wordt het beter:
Volgens mij mag ik wel terugkijken op een heel geslaagd seizoen! Adin is echt een superfijn paard, ze denkt zelf al tussen de vlaggetjes door en zelfs na de finish moet ik mijn best doen om haar weer af te remmen
Ze mag nu even wat rustiger aan doen en volgend jaar maken we hopelijk de overstap naar het M en heel stiekem is mijn doel om een keer CIC* te starten

Veel succes in de M volgend jaar