niet geschoten is altijd mis, in de springlessen liep ze afgelopen weken zoals gewoonlijk super

Sunny is inmiddels 14 jaar, slechts 1.48 in de realiteit maar in haar dromen is ze een knap springpeerd!
in de zomer al L1 klaar maar ik wilde toch pas het binnenseizoen doorstarten en heb het dus laten versloffen - lekker veel het bos in, hier en daar wat springen en een crosslesje; de lol kon in ieder geval niet op! Qua niveau.. tsja - wat betreft springen: in de les minimaal B maar op wedstrijd wil ik nog wel eens onder de indruk zijn van pracht en praal en vergeten te rijden, en dan doet ponylief het ook niet meer

Dressuur ging waardeloos, maar wonder boven wonder zag sunny de witte hekjes ditmaal niet aan voor leuke in-uitjes te nemen op topsnelheid

Springen 1 balkje en alleen op de laatste hindernis wat haperig - kan gebeuren! Keuring in orde, ze was wel ietwat opgefokt en wilde liever niet stilstaan.
Toen de cross in; de eerste 2 hindernissen werden reuze enthousiast genomen, daarna ging het koppie er wat minder stevig op en ging ze súperfijn rond met een goed tempo. Dubbel in de cross was geen probleem, trakehner en afsprong idem.. op de waterbak volledig naar verwachtig 1 stop, still working on it

1. uuh.. lospraten? rijden valt het nog niet te noemen

2. in de proef, nog altijd binnen de hekjes!

3. losrijden springparcours, energiepijl was nog boven verwachting hoog..

4. huppeltje voordat we de ring in gaan

5. hindernis 2?
sunny's pretkop bij de landing

6. hindernis 8&lekkere sunnybilen!

7. over hindernis 1 v/d cross

8. uuhmss, véél enthousiasme op 2

9. door naar hindernis 3!

10. landhekje na de waterbak - deze word natuurlijk besteld&uitvergroot

11. laatste sprong, degene die ik fout had genomen lag hiervoor

dus we kwamen superfijn over de finish! topknol

en als je dan door de keuring komt met een goede hartslag, en richting de trailer loopt.. zet ponylief het op een draven - die had zin in een 2e rondje nu ze toch voorbij het starthok kwam